2 tette...

mam 4

Betatt av forumet
lurer på om det er noen her som har 2 tette og hvordan det har blitt med kroppen etter svangerskapa?
Fødte lillenann i juni i år, så det blir 14 mnd mellom dem.
Har slitt veldig med å få av meg gravidkiloene med de andre, nå har jeg fortsatt 10 kilo igjen og jeg føler jeg har gjort det jeg kan mens jeg ammer....uten at vekta rikker seg Så nå når jeg er gravid på nytt gruer jeg for at jeg blir gedigen... Vet ikke helt hvordan jeg skal ordlegge meg, vanskelig å forklare hvordan jeg egentlig føler det, er jo gla for at vi skal ha en til, meeeen liv redd for vekta
Ble litt rot dette men håper boen kan dele en erfaring med meg

Blir 19mnd mellom elste og yngste her nå:)
Kroppen er sånn passe, fikk ekstrem bekkenløsning så den kjenner jeg ennå...
Ammer ennå og tenker å fortsette med det da det hjelper på symptomer og diverse plager ❤️

Har 24 mnd mellom de jeg har nå, og vil bli ca 17 mnd mellom de to minste.
Kiloene har ikke vært noe problem her, bare gått opp 11-12 kg i svangerskapene, så de har gått fort ned og kroppen vært på plass. Men kjenner det i bekken og korsrygg at det skulle vært trent opp mer, det skrangler allerede.

Blir 19mnd mellom elste og yngste her nå:)
Kroppen er sånn passe, fikk ekstrem bekkenløsning så den kjenner jeg ennå...
Ammer ennå og tenker å fortsette med det da det hjelper på symptomer og diverse plager ❤️
Hjelper amming mot kvalmen osv? Helsesøster sa jeg burde slutte å amme pga at jernlagrene ikke fikk fylt seg opp ihjen til jeg skulle amme babyn... Haf du hørt noe om det?

Ta jerntilskudd så er det NULL stress! Er absolutt overhodet ikke nødvendig å slutte å amme. Hs burde oppdatere seg på amming ;)

Selv tar jeg faktisk ikke noe og er trygg på at både lille og store får akkurat det de trenger...
Kroppen vil ta fra deg først og jernmangel vil du kjenne. Tar du tilskudd er det null stress. Jernet i kroppen din nå gpr først til baby, så der lille barnet ditt ikke får dekket gjennom kosten går til morsmelka så får du restene

I mange tilfeller kan amming minske morgenkvalmen, men ville økt msgnediuminntaket med magnesium spray da opptaket skjer best gjennom huden:)

Hadde veldig bekkeløsning siste jeg var gravid, å har sånn smått begynt å kjenne det nå.
I mange tilfeller kan amming minske morgenkvalmen, men ville økt msgnediuminntaket med magnesium spray da opptaket skjer best gjennom huden:)
hvor kjøper du den magnesium sprayen? Apotek?

Jeg kjøpte min på iherb ellers så kjøpte jeg epsomsalt/bittersalt på Felleskjøpet og bader 2-3ganger i uken:)
Skriv en pm til meg om du ønsker bedre forklaring :)

Jeg forstår veldi gått hva du mener med de der kiloene.......:eek::stop: akkurat 2 år mellom de to gamleste her, å med de begge to gikk jeg ca 10 kg NED pga ekstrem kvalme... å man går fort ned på denne måten, skal jeg loooove deg at du fyker opp i været når ungen er ute å du kan endelig begynne å spise igjen... :( kom meg ikke ned etter førstemann, åsså tok det av npr lillejenta kom 2 år etter.. har alt for mange kilo jeg så gjerne vil bli kvitt...... om dette svangerskape blir likens, skal jeg leve på smoothie resten av livet for å ikke gå opp like my igjen..... :arghh::woot:

Back
Topp