lurer på om det er noen her som har 2 tette og hvordan det har blitt med kroppen etter svangerskapa?
Fødte lillenann i juni i år, så det blir 14 mnd mellom dem.
Har slitt veldig med å få av meg gravidkiloene med de andre, nå har jeg fortsatt 10 kilo igjen og jeg føler jeg har gjort det jeg kan mens jeg ammer....uten at vekta rikker seg Så nå når jeg er gravid på nytt gruer jeg for at jeg blir gedigen... Vet ikke helt hvordan jeg skal ordlegge meg, vanskelig å forklare hvordan jeg egentlig føler det, er jo gla for at vi skal ha en til, meeeen liv redd for vekta
Ble litt rot dette men håper boen kan dele en erfaring med meg
Fødte lillenann i juni i år, så det blir 14 mnd mellom dem.
Har slitt veldig med å få av meg gravidkiloene med de andre, nå har jeg fortsatt 10 kilo igjen og jeg føler jeg har gjort det jeg kan mens jeg ammer....uten at vekta rikker seg Så nå når jeg er gravid på nytt gruer jeg for at jeg blir gedigen... Vet ikke helt hvordan jeg skal ordlegge meg, vanskelig å forklare hvordan jeg egentlig føler det, er jo gla for at vi skal ha en til, meeeen liv redd for vekta
Ble litt rot dette men håper boen kan dele en erfaring med meg
akkurat 2 år mellom de to gamleste her, å med de begge to gikk jeg ca 10 kg NED pga ekstrem kvalme... å man går fort ned på denne måten, skal jeg loooove deg at du fyker opp i været når ungen er ute å du kan endelig begynne å spise igjen...