2 tette?

Min sønn er 1 år på søndag og blir 20 mnd når det kommer små søsken, eg aner ikke hva eg skal gjør med vogn osv. Hvordan tenker dere eller hva gjorde dere med ting?

Mine vil det bli 22 mnd mellom, har en gutt som ble 1 i april:)
Vi har to vogner vi da, så J får ha ene som sovevogn i barnehagen så har vi den andre hjemme til nye babyen:) Tror det blir sånn:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Mine to første barn er 1.5år mellom og det jeg gjorde var å kjøpe tvilling/søskenvogn. siden ho største ikke gikk i barnehagen. Må si at uten den vognen så hadde jeg ikke klart meg. Blir vanskelig hvis man er alene. Men om sønnen din går i barnehagen så holder det med vanlig vogn og kanskje et ståbrett☺☺

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

22 mnd. mellom mine... Prøvde oss med to enkle vogner i starten ( ei sovevogn til den eldste i barnehagen og ei vogn til den minste heime) men etter ei helg aleine med ungane blei søskenvogna kjøpt... Kom meg ingen vei med begge ungane uten ei vogn med plass til to:/ den søskenvogna er det beste babyutstyr kjøpet me har gjort;)

Jeg får ca 22 mnd mellom mine, og tenkte først at jeg ikke hadde behov for søskenvogn. Nå, en mnd før termin, står søskenvogna klar. :)
I helger og på fridager vil det sv og til være behov for at begge skal sove i vogn + at jeg vil gjerne bruke fine dager til å gå for å hente storesøster. Da er en felles vogn et must.

Vi har valgt Baby Jogger City Select fordi den er like smal som vanlig vogn, har vendbar sittedel, er liten sammenslått og kan brukes som enkelvogn når jeg bruker den kun til babyen. Tror vi har gjort et godt valg, gleder meg til å begynne å bruke del :)

Takk for tips:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp