2 tette

mariew skrev:
det gikk veldig fint! jeg ble ett helt nytt menneske når magen gikk bort. og  vi var super heldig med jenten våres, hun var så snill. så her gikk alt mye bedre enn forventet..jeg er mye mer spent denne gangen...siden jeg er hjemme med tre små..og alle trenger like mye hjelp.. men det skal gå:) nå er jeg veldig glad for at de kommer så tett-tenk på den gleden de får av hverandre etterhvert! du har masse å glede deg til :)

Det har du rett i :)
De kommer til å takke oss for alt strevet om noen få år :) Hehe
Må si du er veldig sterk ! Hvor gammel er du ?:)

MillaKaroline skrev:

cilimor skrev:
Jeg ble gravid med nr 2 da førstemann var 7 måneder.Jeg grudde meg en del i forveien,men gikk mye bedre enn ventet!Nå er de 6 og 7 år og har kjempe stor glede av hverandre og det har de hatt hele livet!Det er bare å spør viss det er noe du lurer på.

Takk fortilbakemelding :-) Jeg spør gjerne, for jeg har en del tanker rundt det å bli gravid så snart etter første. Hvordan var svangerskap nr 2 fysisk? Mer/mindre plager, og hvordan var fødselen? Er redd for at kroppen ikke har rukket å "hete seg inn" ennå. Hvordan reagerte familie og venner da du fortalte nyheten ? Behøver ikke svare på alt :-) Milla

Huff,har ikke sett innlegget ditt før nå.
Det andre svangerskapet var egentlig ganske likt som det første,hadde verken mer eller mindre plager.Fødsel var rask og grei,hadde en pressri så var ungen ute.
Så kroppsmessig var mitt problem at jeg ikke hadde fått gått ned til normalvekten før 1 svangerskapet og det har jeg ikke klart siden.
Familien sa ikke stort om det.Noen venner og noen slektninger hadde det litt morsomt med det at vi var så kjappe.Var vell egentlig heller mennesker rundt meg på butikker og andre plasser som fikk svært store øyne da jeg kom høygravid med ei lita tulle i vogn.Kan vell også si at flere av mine venninner har fått like tette,har ei som nettopp fikk nummer 4 på 4,5år.
Vil si det er travelt med barn så tette,vertfall når de er små,men de har kjempe glede av hverandre!Jeg aldri "angret" på at vi fikk så tette som vi gjorde.Nå blir det over 4 år mellom  nr 3 og 4 og gubben snakker allerede om å få en til til neste år for at denne ikke skal bli en attpåklattemoticon .

Hva definerer dere som tette? Mine blir det ca 3 år mellom.

Mine er det 2år og 5 uker mellom.. 
Syns det var tett jeg.. De er nå snart 6 og 4 år gamle, og har veldig stor glede av hverandre. 
Må innrømme at det var slitsomt å ha to bleieunger, men angrer ikke i dag når en ser hvor stort selskap de finner i hverandre. :) <3

Back
Topp