2 tattoos!

Hoppande teltplugg

Forumet er livet
Det har jeg fått idag!

Agnes er foreviget på ryggen..

Tingeling foreviget på armen!:)

Og selveste Tingeling på armen!

Hvorfor Tingeling sier du?? Tingeling er egenrådig, sta, har temprament som ikke ligner grisen, og finner på mye hun egentlig ikke burde... Det gjør og gjorde stort sett jeg også!

De var fine

Tingeling er fantastisk 

Litt sånn smågrønn av missunelse akuratt nå kjenner jeg 

Rekekreke skrev:
Tingeling er fantastisk 

Den eeer så fin! Egentlig sa jeg at han kunne kutte de dere prikkene rundt, men han nektet. Og det rosa sa han helt i slutten at han ville gjøre, for det ble fint sa han..

Da han nesten var ferdig så kom han som tok en forrige bort og sa "Woooow, that's ugly! Why don't you just put a biiig, pretty tribal like, right there?" (han sa det med latter, så jeg visste han tullet. Ikke akuratt deres stil innen tattoveringer kan man si..)
Jeg bare minnet ham på e fine rosa blomstene han tattoverte på ryggen min et par år tidligere..

Bouncing buttplug skrev:

Rekekreke skrev:
Tingeling er fantastisk 

Den eeer så fin! Egentlig sa jeg at han kunne kutte de dere prikkene rundt, men han nektet. Og det rosa sa han helt i slutten at han ville gjøre, for det ble fint sa han..

Da han nesten var ferdig så kom han som tok en forrige bort og sa "Woooow, that's ugly! Why don't you just put a biiig, pretty tribal like, right there?" (han sa det med latter, så jeg visste han tullet. Ikke akuratt deres stil innen tattoveringer kan man si..)
Jeg bare minnet ham på e fine rosa blomstene han tattoverte på ryggen min et par år tidligere..

hehehehe, standar tatovør humor faktisk :P

Jeg ser hvorfor han ville ha prikkene der, hun lener seg en del til den ene siden, så det er greit å ha balansen, uansett ser det myyyye bedre ut med litt rundt, og det rosa gjorde hele tattisen, kjempe fiiiiiiiiin 

Jeg bestite eeeegnetlig en tingeling på armen, men Kristina hadde andre planer for den, så den ble utsatt og kommer på leggen når armen er ferdig :D 
Ett av kriteriene for å gi henne frie tøyler på hele armen min :)
Min blir litt goth da, med sort hår og sort kjole, så blir ikke heeeelt det samme...

Rekekreke skrev:

hehehehe, standar tatovør humor faktisk :P

Jeg ser hvorfor han ville ha prikkene der, hun lener seg en del til den ene siden, så det er greit å ha balansen, uansett ser det myyyye bedre ut med litt rundt, og det rosa gjorde hele tattisen, kjempe fiiiiiiiiin 

Jeg bestite eeeegnetlig en tingeling på armen, men Kristina hadde andre planer for den, så den ble utsatt og kommer på leggen når armen er ferdig :D 
Ett av kriteriene for å gi henne frie tøyler på hele armen min :)
Min blir litt goth da, med sort hår og sort kjole, så blir ikke heeeelt det samme...

Dritkult! Jeg hadde EGENTLIG lyst til å ha henne i den dere fornærma posituren når hun får for lite oppmerksomhet fra Peter Pan, men vi fant denne først, så jeg får få den på andre armen tenker jeg

Ja, prikkene gjorde jobben sin for å si det sånn, og det rosa gjorde at hele tattoveringen Poppet!

C har også lyst på en sier hun, men jeg sa hun måtte vente til hun ble voksen.. En stykk HYLgrinende unge, men det gikk over da hu fikk en sånn liksomtattovering på armen..

Bouncing buttplug skrev:

Dritkult! Jeg hadde EGENTLIG lyst til å ha henne i den dere fornærma posituren når hun får for lite oppmerksomhet fra Peter Pan, men vi fant denne først, så jeg får få den på andre armen tenker jeg

Ja, prikkene gjorde jobben sin for å si det sånn, og det rosa gjorde at hele tattoveringen Poppet!

C har også lyst på en sier hun, men jeg sa hun måtte vente til hun ble voksen.. En stykk HYLgrinende unge, men det gikk over da hu fikk en sånn liksomtattovering på armen..

hahhahaha, ja, jeg kjenner til den :P  
Jeg er innom cubus og kjøper tribal liksomtattovering hver gang jeg bygger på min, så jeg er sikker på jeg har det liggens klart :P

Komentaren til mannen din på bildet i dag var foresten fantastisk, lo så jeg grein :D

Rekekreke skrev:
Komentaren til mannen din på bildet i dag var foresten fantastisk, lo så jeg grein :D

Ja.. Han visste på en måte ikke at jeg skulle ta den før etterpå han.. Handlingen var svært spontan, fikk vite minsteprisen og tenkte at pokker heller, da skal jeg utnytte det litt! Men motivet var ikke spontant da

tingeling på arma ja. Fint utført tattis da  Disneyfigurer er vel ikke mitt førstevalg som tattis, men alle er forskjellige å den var jo slettes ikke noe dårlig mesterverk emoticon
den første er mer min smak, kjempefin!

Læidy Bla Bla skrev:
tingeling på arma ja. Fint utført tattis da  Disneyfigurer er vel ikke mitt førstevalg som tattis, men alle er forskjellige å den var jo slettes ikke noe dårlig mesterverk emoticon
den første er mer min smak, kjempefin!

DET var første reaksjonen til artisten også. Det var riiimelig tydelig at dette hadde han egentlig ikke lyst til i det hele tatt..

Jeg har et spesielt forhold til tingeling egentlig, har alltid vært min favoritt i disney, og jeg kjenner meg veldig igjen i henne. Og så liker jeg veldig godt de kvinnelige figurene i  disney

maltesers skrev:
De var fine

Så fine de var <3

Jeg fåt tegnet en nå, med barnas navn og litt stjernedryss som skal på ankelen og litt nedover fotbladet 20 juli! Gleder meg masse :)

Führer skrev:
Det rosa ser ut som psoriasis.

Jeg er beæret over at DET ble ditt første innlegg her inne..

Führer skrev:
Det rosa ser ut som psoriasis.

Vær så snill, ikke si at du satt med en godt innkjørt bruker og gnudde etter å trøkke ut den kommentaren der, og så turte du ikke så du måtte lage en ny. Forresten er det like trist om du ikke hadde bruker men fant ut at du måtte lage en kun i denne anledning. Rumpa mi ler av deg! *prrrt*

Back
Topp