2 svangerskapstime??

litenspire14

Termin 20.02.2014 ♡
Når ca er det vanlig å ha 2 svangerskapstime? Ringte jordmor for time nr 2, og hun satt meg opp til torsdag 01.08. Hadde 1 time 15.07 hos legen, men to ukers mellomrom så tidlig i graviditeten er vell ikke vanlig? :confused:

Venter en liten spire 22.02.2014 ♡

Den er vel egentlig ikke før uke 24, men mange syns det er lenge å vente og tar inn en eller to ekstra ganger :)

2 små + spire <3

Legen min syntes det var for lenge til oul så jeg fikk time 28 aug! Hadde første time 11 juli :-)

Venter førstemann 23/26 feb

Sendt fra appen :-)

Skravler med Jippi <3

Jeg skal til 2. Svangerskapskontroll 22. August, dette hos jordmor. Da er jeg i uke 16.Var hos legen på første svangerskapskontroll i uke 6.

Jeg fikk denne når jeg var hos legen. Her ser du oversikt over når det er vanlig å gå på kontroll:)
ImageUploadedByBV Forum1375178581.365442.jpg

Termin 09.februar med første frøet:)

jeg må fornye sykemeldingen så jeg skal tilbake tirsdag 6 august.. jeg ville ha tidlig jordmor time for å kunne få samme jordmor som jeg hadde sist.. så skal dit fredag 9 august.. så det blir lege og jordmor samme uke.. men men... det får gå.. etter det vet jeg ikke..

Er nok vanlig slik 2014 frø viser.
Men alle svangerskap er ulike og det er også legekontorene og jordmødrene også :-) noen må oftere til lege for å ta blodprøver, få sykemelding, henvisninger osv :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg var på første kontroll 28.06, og skal på oul 20.09. Legen sa da at jeg selv skulle ordne time hos jordmor etter oul, men jeg synes selv det er lang tid. Er 12 uker på fredag, skal ringe jordmor da å spørre hva hun mener, om jeg evt skal komme innom en tur før oul :)

I den boken jeg fikk hos legen var det ikke satt opp time i uke 16 (bare oul og time i uke 24), så jeg har ikke bestilt time til det... Burde jeg?

I den boken jeg fikk hos legen var det ikke satt opp time i uke 16 (bare oul og time i uke 24), så jeg har ikke bestilt time til det... Burde jeg?
Vet ikke hvor nødvendig det er jeg. Jeg skal gå. Synes det er greit å få snakket litt og få endel info og stille spørsmål. Samtidig sliter jeg med at jeg gruer meg til fødsel så har behov for å snakke:)

Termin 09.februar med første frøet:)

Back
Topp