2 streker og en tut?

silji

Betatt av forumet
Var på UL i uke 15+0 og fikk beskjed om mest sannsynlig gutt, men for tidlig å være sikker.
Legen brukte ikke lang tid, sa hun trodde hun så penis.
Men nå i ettertid ser jeg at det er 1 hvit strek på hver side av tuten, og har skjønt det slik at ved jenter ser man 2 (eller 3) streker, og at det kanskje er hoven klitoris istede i midten på min lille?
Har vell mest tro på gutt enda, da tutten er realtivt stor, men kan man se 2 streker på gutter også?

Begge er like velkomment her, men veldig nyskjerrig!;)

dersom legen trodde det mest sannsynlig er gutt så er det sikkert det, men de kan aldri garantere det. det er så vanskelig å se forskjell mellom penis og klitoris og kjønnslepper og baller så tidlig at jeg ville ikke spekulert noe i det jeg. skjønner knapt opp/ned på ul-bilder.

noen med erfaring?

når vi var på ord ul i uke 19 så fikk vi se utstyret til sønnen vår og så ingen streker... bare tissemann og pung......

Min ser ut som en blanding av de to [;)]

Er 2 slike streker, men også en tut som stikker opp i midten ved strekene.
Regner med disse bildene er fra noe senere enn uke 15, og da er det letter å se.

Jenta vår hadde 3 streker på ultralyd i uke 13 , og hun er forsatt jente etter rutine ultralyden [:D]

når eg ventet sønnen min så va eg på tilig ultralyd.fikk da beskje om at hun trudde jente,mn de blei en gutt[;)]er litt usikker på kor langt på vei eg va da.

ORIGINAL: Sillien

kanskje babyen er hermafroditt[;)]

Hehe.. får ikke håpe det [;)]

Har jobbet på nyfødt intesiv, og tom etter fødsel er det ikke alltid lett å se hva det er, hoven klitoris kan bli tatt for penis i begynnelsen faktisk (ikke ofte det skjer da)

Back
Topp