2 strøk!

Hoppande teltplugg

Forumet er livet
Jeg har malt to strøk på sminkebordet mitt nå, så imorgen tar jeg det siste, så er det ferdig:D Jeg kjøpte noen fiiine knotter for lenge siden som jeg skal sette på. Imorgen skal jeg gjøre det ferdig, slik at vi kan ha det på soverommet når det (omsider) blir ferdig. Etterhvert skal jeg kjøpe madrass, og hente opp en 125 år gammel skyveseng fra kjelleren som eldstetuppa skal ha, så skal den hun har nå males hvit så yngstetuppa kan ha den. Men det haster ikke, for den skal ikke i bruk på lenge enda, og den "nye" til eldste skal brukes først når hennes soverom er ferdig Den gamle senga beholder sin opprinnelige møøørke trefarge

Vi får ikke begynt skikkelig på soverommet enda, fordi det er en liten ting som må fikses ute på taket først, men jeg skal rive tapeten da, så det er klart i alle fall..

Lettveggen på soverommene til jentene satser vi på å få satt opp så snart vårt eget er klart, for da skader det ikke om vi må dele rom alle tre et par dager mens vi kutter hull til døren (som skal gå i det som nå er eldstes soverom.)

Når vi er ferdige med alt oppe så har vi tre soverom, loftstue/kontor/gjesterom med takvindu (er et der som skal byttes ut), og forhåpentligvis nye gulv..

Den virkelig STORE jobben blir jo kjøkkenet.. Der skal det rives vegger, flyttes vegger, flyttes rør og eletrisk, og åpnes mellom stuene og kjøkkenet. Bad/toalett er et kapittel jeg ikke orker å tenke på nå en gang

Back
Topp