2 spm.

kailin

Glad i forumet
Jeg har sikkert skrevet/spurt før men..

1. Kan brystene vokse fortsatt etter en SA?

2. Kan Kvalmen øke etter en SA?

(i forhold til hormoner, hcg etc som ligger igjen i kroppen en stund etter)

Ha ei fin helg :)

Sjekka google selv , men vet ikke ... 
Er kanskje greit å ringe lege å høre evt ?

Frk Baby i magen ^^, skrev:
Sjekka google selv , men vet ikke ... 
Er kanskje greit å ringe lege å høre evt ?

hm.. rart. nja, er ikke lett å få tak i han, da må jeg ringe kontoret som må be han ringe meg,så kan ta si tid.. får vel svar uansett på onsdag så. men tolmodigheten vet du! hehehe!

kailin skrev:

hm.. rart. nja, er ikke lett å få tak i han, da må jeg ringe kontoret som må be han ringe meg,så kan ta si tid.. får vel svar uansett på onsdag så. men tolmodigheten vet du! hehehe!

Ja , den tålmodigheta er noe for seg selv :P 
:D

Nei, det vil jeg ikke tro. Etter alle mine SA har symptomene forsvunnet ganske så raskt. Dvs kvalme kan man sikkert kjenne, det er jo mange ting som kan forårske kvalme, men brystene vil ikke vokse. Jeg har tvert imot erfart at brystene ganske fort har blitt normale igjen når jeg har mistet. Synes det høres positivt ut hvis du fremdeles har disse symptomene!

Hemmelig en stund! skrev:
Nei, det vil jeg ikke tro. Etter alle mine SA har symptomene forsvunnet ganske så raskt. Dvs kvalme kan man sikkert kjenne, det er jo mange ting som kan forårske kvalme, men brystene vil ikke vokse. Jeg har tvert imot erfart at brystene ganske fort har blitt normale igjen når jeg har mistet. Synes det høres positivt ut hvis du fremdeles har disse symptomene!

Hm.. nei det var det jeg med synes var rart, og altså, puppene mine vokser.. ser det tydelig på bhene.. den var passelig på venstre bryst, å liiitt forstor på høyre bryst. men nå begynner de å bli like. og de er tydelig større en for en uke siden. 
Jeg har økt kvalme, noe jeg ikke har vært plaget med. men spiser jg så går kvalmen vekk.. det er utrolig rart! og, ja det er veldig positivt om jeg har disse symptomene! GRUGLEDER meg til onsdag jeg nå!kjenner jeg blir litt mer rolig og håpet er større!:)

Jeg tenker at det kanskje er mulig. Kroppen kan fortsatt tro at du er gravid. Men er jo også et godt tegn:)

Hemmelig en stund! skrev:

Enig her!
Høres postivt ut hvis du har disse symptomene :)

Det kan jo være tegn på at alt er ok :) Jeg har fortsatt trodd jeg var gravid etter jeg hadde mistet (MA). 

Takk for svar:)

Ja, jeg vet ikke.. håper jo at dette er positive symptomer, og ikke symptomer som jeg må gå med en stund etter en SA,,, Utrolig kjipt med gravidsymptomer og så er man egentlig ikke gravid alikavell! provoserende egentlig! 
jaja.. jeg kan vel ikke annet enn å håpe at alt er ok inni der!:)

ønskergullnr2*: Hva gjorde at du trodde du fortsatt var gravid etter MA? .. hadde du økende symptomer? eller symptomer i det hele tatt?.. 

Takk for svar:)

Ja, jeg vet ikke.. håper jo at dette er positive symptomer, og ikke symptomer som jeg må gå med en stund etter en SA,,, Utrolig kjipt med gravidsymptomer og så er man egentlig ikke gravid alikavell! provoserende egentlig! 
jaja.. jeg kan vel ikke annet enn å håpe at alt er ok inni der!:)

ønskergullnr2*: Hva gjorde at du trodde du fortsatt var gravid etter MA? .. hadde du økende symptomer? eller symptomer i det hele tatt?.. 

Jeg mistet symptomene mine 5 dager før jeg begynte å blø, jeg skjønte at noe var galt. 
Hvordan går det med deg med tanke på blødningene? Har du blødd noe mer? 

Januar2013 <3 skrev:
Jeg mistet symptomene mine 5 dager før jeg begynte å blø, jeg skjønte at noe var galt. 
Hvordan går det med deg med tanke på blødningene? Har du blødd noe mer? 

åå.. hm. virker som mange mister symptomene sine samme dagen eller før...
Jeg har ikke blødd mer. i dag har jeg normal utflod uten smerter eller noe.. bare vanlige sanne stikk/murringer om jeg løfter eller røyser meg fra stol og lignende..som jeg har hatt hele "svangerskapet" hittil.. 
Jeg føler meg gravid da, men kan være hodet mitt tuller med meg, fordi ønsket er så ubeskrivelig stort! 

Det var bare den ene dagen med blod, og brunt i tja.. 3 dager.. så normalt.. 

jeg krysser alt, og ber til høyere makter om at alt skal være i orden! så.. jeg får bare håpe:)

Jeg visste ikke at babyen var dø. Jeg fortsatte med symptomene lenge. Men jeg kan ikke huske at de økte veldig. Det var mer en kontinuerlig "jeg er gravid"- følelse. Men kvalmen svinget veldig, symptomene kom og gikk. 

Jeg tror (og håper) du er gravid fortsatt :) Når jeg har hatt utskrapninger så har jeg blødd over mange uker. Slik jeg har forstått det så har du blødd en dag, eller et par dager? 

*ønskergullnr2* skrev:

Jeg visste ikke at babyen var dø. Jeg fortsatte med symptomene lenge. Men jeg kan ikke huske at de økte veldig. Det var mer en kontinuerlig "jeg er gravid"- følelse. Men kvalmen svinget veldig, symptomene kom og gikk. 

Jeg tror (og håper) du er gravid fortsatt :) Når jeg har hatt utskrapninger så har jeg blødd over mange uker. Slik jeg har forstått det så har du blødd en dag, eller et par dager? 

Huff!:( så trist! 
Håper jeg ikke har abortert!!!!! kvalmen har svinget veldig, men i går og i dag så har den økt, det vil si at nå har jeg morgenkvalme, og kvalm rett før sulten kommer, men så går det over etter inntak av mat. 
Ja, blødde bare en dag, eller en morgen. Mandags morgen når jeg skulle på toalettet. ingen smerter eller noe. ingen koagler.. bare friskt rødt blod tilblandet i toalettvann og tiss... så hadde jeg brun utflod fra mandags ettermiddag og til onsdagskveld ca.. ellers normalt nå:)

Jeg tror ikke du har hatt en SA! :) Krysser fingrene for deg! Syns det høres veldig lovende ut at du ikke har blødd mer og at du fortsatt har symptomer!! :) Blir spennende å høre hvordan det går på onsdag! :) 

Januar2013 <3 skrev:
Jeg tror ikke du har hatt en SA! :) Krysser fingrene for deg! Syns det høres veldig lovende ut at du ikke har blødd mer og at du fortsatt har symptomer!! :) Blir spennende å høre hvordan det går på onsdag! :) 

ja jeg håper du har rett! hehe:D 
Er jo så hormonell til tider, sitter på jobb og nesten gråter bare jeg ser et barn eller en gravid på tv eller i jobbsammenheng.. 
Det er en prøvelse å hente gravide damer på jobb!!!! blir helt gele i kroppen vettu!haha! ler av meg selv her! 
Jeg kommer til å dø av glede nesten, om alt er bra! Jeg kommer til å bli sjokket om alt er bra! og jeg kommer til å grine meg i hel om det har gått dårlig. menmen. det er vel lov!  
Jeg skal oppdatere så raskt som mulig!!:) 

hvis det er MA kan det skje tror jeg for da kan kroppen fortsatt tro den er gravid og fortsette å produsere hormoner. Ved SA kommer jo alt ut og da stopper jo symptomene opp.

Back
Topp