Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sjekka google selv , men vet ikke ...Frk Baby i magen ^^, skrev:
Er kanskje greit å ringe lege å høre evt ?
kailin skrev:
hm.. rart. nja, er ikke lett å få tak i han, da må jeg ringe kontoret som må be han ringe meg,så kan ta si tid.. får vel svar uansett på onsdag så. men tolmodigheten vet du! hehehe!
Nei, det vil jeg ikke tro. Etter alle mine SA har symptomene forsvunnet ganske så raskt. Dvs kvalme kan man sikkert kjenne, det er jo mange ting som kan forårske kvalme, men brystene vil ikke vokse. Jeg har tvert imot erfart at brystene ganske fort har blitt normale igjen når jeg har mistet. Synes det høres positivt ut hvis du fremdeles har disse symptomene!Hemmelig en stund! skrev:
Nei, det vil jeg ikke tro. Etter alle mine SA har symptomene forsvunnet ganske så raskt. Dvs kvalme kan man sikkert kjenne, det er jo mange ting som kan forårske kvalme, men brystene vil ikke vokse. Jeg har tvert imot erfart at brystene ganske fort har blitt normale igjen når jeg har mistet. Synes det høres positivt ut hvis du fremdeles har disse symptomene!Hemmelig en stund! skrev:
Jeg mistet symptomene mine 5 dager før jeg begynte å blø, jeg skjønte at noe var galt.Januar2013 <3 skrev:
Hvordan går det med deg med tanke på blødningene? Har du blødd noe mer?
ønskergullnr2*: Hva gjorde at du trodde du fortsatt var gravid etter MA? .. hadde du økende symptomer? eller symptomer i det hele tatt?..
*ønskergullnr2* skrev:
ønskergullnr2*: Hva gjorde at du trodde du fortsatt var gravid etter MA? .. hadde du økende symptomer? eller symptomer i det hele tatt?..
Jeg visste ikke at babyen var dø. Jeg fortsatte med symptomene lenge. Men jeg kan ikke huske at de økte veldig. Det var mer en kontinuerlig "jeg er gravid"- følelse. Men kvalmen svinget veldig, symptomene kom og gikk.
Jeg tror (og håper) du er gravid fortsatt :) Når jeg har hatt utskrapninger så har jeg blødd over mange uker. Slik jeg har forstått det så har du blødd en dag, eller et par dager?
Jeg tror ikke du har hatt en SA! :) Krysser fingrene for deg! Syns det høres veldig lovende ut at du ikke har blødd mer og at du fortsatt har symptomer!! :) Blir spennende å høre hvordan det går på onsdag! :)Januar2013 <3 skrev: