2 spennedne uker forran meg :D

2 blå 2 rosa

Betatt av forumet
PÅ tirsdag skal vi på ordinær ultralyd, gleder meg kjempe masse.

og Onsdag den 7 desember gifter vi oss  etter 7,5 år i lag, og snart 3 barn. Vi har ventet til nå fordi jeg var bare 16 da vi møttes og han var den gangen 30 år. Men han er virkelig mannen i mitt liv  

så jeg har mye fint å se frem til de neste ukene, og så kommer jula

Så spennende :) Det blir jo litt av en oppladning til jula dere får i år :)

Fortell gjerne mer om bryllupet, er så kjekt å høre om sånn :D om du vil ha noen å dele med da selvfølgelig..

Vi giftet oss for litt over 3 år siden. Det var en flott dag og vi har gode minner fra dagen :)

det blir et helt enkelt brylupp. Vi gifter oss på tinghuset, men kun barna og forloverne tilstede

på ettermiddagen har vi invitert familien på kaffe og kaker.

Vi vil ha det enkelt fordi det er det som passer oss begge best og vi liker ikke så mye "oppmerksomhet"

Så lenge dere begge får det som dere ønsker så er det det kjekkeste :)

Selv om dere ikke vil ha så mye oppstyr, så må dere ta noen bilder i alle fall :) Det er såååå kjekt å se tilbake på seinere <3

Oi, så spennende! Gratulerer med bryllup

Jeg har også ordinær UL på tirsdag :) Det er sååååååååååå spennende :)

Lykke til med alle spennende dager du har de neste ukene!!!

Der var mange smilefjes ja, tydelig at noen ser frem til de 2 neste ukene
Gratulerer så mye, og lykke til med begge deler!

Oi, det var litt av noen ting å se frem mot!! :) SÅ gøy!!!!

Så herlig!!!! Gratulerer så mye med det kommende giftemålet! Og lykke til på ul! Vi gleder oss til oppdateringer underveis!!

Så utrolig koselig :) Ønsker deg masse lykke til med siste innspurt før bryllupet og til ul :D

Ja det høres ut som to uker fulle av kriblende forventninger, lykke til med begge deler! :-)

Back
Topp