2 spørsmål til dere :)

Bkno2919772

Andre møte med forumet
Åssen pleier dere å sove, mage rygg side?
Ang soling, pleier dere å sole dere ute? Evt kan dt være skadelig for barnet? Er I uke 5+3
 
Pleier å sove på magen, men klarer ikke nå pga ekstremt ømme pupper :( Jeg har solet meg som vanlig, men ligger ikke normalt sett heller og steker i timesvis da :) Usikker på om det er noe stress med soling såpass tidlig, er 5 uker selv og gjør egentlig alt, så lenge det ikke føles ubehagelig
 
Jeg pleier å sove på magen, men nå begynner det stadig å bli mer ubehagelig. Soler meg som vanlig og har lest at D-vitamin er kjempebra for graviditet og reduserer muligheten for spontanabort! Men har også kjøpt meg solkrem fra forever aloe vera fordi jeg fikk vite at så mange solkremer har mye hormon-endrende stoffer :)
 
Okei så bra, da er ikke jeg den eneste som sover på magen og soler meg med høysolfsktor:) men så klart, ligger ikke å steker meg I hjel..
 
Sover alle veier, varierer mye. Sist jeg var gravid kunne jeg sove på ryggen ganske lenge, det var bekkenløsningen som satte en stopper for det til slutt. Kroppen sier ifra selv.
Foreløpig lever jeg som normalt, men med en ettåring hjemme blir det ikke tid til soling. :p
 
Her ligger jeg på siden, men det gjør jeg til vanlig uansett :) Når det kommer til soling, så soler jeg meg normalt på stranda, smører meg med solkrem. Du kan sole deg normalt, men vet at nr magen blir større må man være litt mere forsiktig at magen ikke blir for varm.
 
Sover på magen og soler meg som normalt. Er ikke mye soling med ei på 15 mnd..
 
Eg liker og sove på magrn men desverre så er brystene så ømme at eg sliter med det nå ;)
Ang soling så trodde eg at det var bare et problem når magen ble større
 
Sover på siden som jeg pleier :) Soling går fint, men prøver å ikke bli for varm.
 
Jeg husker fra første svangerskap at det ble sagt at man ikke burde ta sol i solarium pga fare for overopphetning. Men usikker på om det var reelt eller ikke.
 
Jeg sover som vanlig, og kom hjem sist helg fra en uke på cruise i middelhavet. Jeg solte meg og koste meg som vanlig, badet også :)
 
Da jeg var gravid sist opplevde jeg at jeg ble MYE fortere solbrent enn vanlig. Jeg husker jeg hadde hjemmekontor og satte meg ut på en benk for å lese noen dokumenter. Ett par timer senere måtte jeg bare gå inn fordi det ble ubehagelig. Og da var jeg så solbrent at jeg hadde blemmer på lårene og feber i flere dager. Aldri skjedd før eller etter.. Men da var jeg nok 6-7måneder på vei. Ble litt flinkere til å bruke solkrem etter det...
 
Back
Topp