??? 2 små hjerter???

Gratulerer så mye med 2 små mirakler emoticon

Så fantastisk!! Gratulerer

tusen takk for alle koselige hilsener:) håper dette går rette veien:)

Såååå fantastisk! Så heldig du er! Jeg har tvillinger på to år selv. Det er en stoor glede å være tvillingmamma! Ja, det er travelt, men det er veldig fint egentlig, for det gjør at far får/må engasjere seg og delta mye mer enn hvis det bare var ett barn. Det tror jeg er veldig fint både for mor og far. Og det er jo så fantastisk når de vokser til-de har så utrolig mye glede i hverandre! Heldiggrisen deg:) Lykke til!

Squash skrev:
Såååå fantastisk! Så heldig du er! Jeg har tvillinger på to år selv. Det er en stoor glede å være tvillingmamma! Ja, det er travelt, men det er veldig fint egentlig, for det gjør at far får/må engasjere seg og delta mye mer enn hvis det bare var ett barn. Det tror jeg er veldig fint både for mor og far. Og det er jo så fantastisk når de vokser til-de har så utrolig mye glede i hverandre! Heldiggrisen deg:) Lykke til!

Så koseligt! vi gleder oss veldig, pappaen gleder seg nesten mer:) han er veldig fantastisk så trur ikek det skal bli noe problem med å stille opp nei:) har hørt at det er ganske hektisk i begynnelsen men at det bare er verdt det:) håper bare at de klamrer seg fast inni der begge to og kommer friske og fine ut:)

Ååååh GRATULERER!! 
For en fantastisk nyhet! Velfortjent :)
Så gøy at vi er to kommende tvillingmammaer her inne allerede 

Supermamma* skrev:
Ååååh GRATULERER!! 
For en fantastisk nyhet! Velfortjent :)
Så gøy at vi er to kommende tvillingmammaer her inne allerede 

takk skal du ha:) vi får følge med hverandre vi;) blir spennede, skal på ny ul om ca 3 uker:) da kan vi nok få sett de sprelle inni der;) lurer på om det blir flere tvillingmødre her inne?:)

Back
Topp