??? 2 små hjerter???

Nurket i magen 2012

Flørter med forumet
Var på ultralyd, å inni magen viste to små nurk:) fantastisk!! vi skal bli tvillingforeldre:) en utrulig god opplevelse å få se at det faktisk var to små inni der;)

Så fantastisk :) Gratulerer x 2 :) Har du målt HCG nivået? Er det høyt? I uke fem hadde jeg 800 og fikk høre det var høyt og har tenkt tanken om tenk om jeg også har to :) Hvordan er formen?

Gratulerer så mye :D:D:D Så fantastisk.. Dobbel lykke:D

lamelia skrev:
Så fantastisk :) Gratulerer x 2 :) Har du målt HCG nivået? Er det høyt? I uke fem hadde jeg 800 og fikk høre det var høyt og har tenkt tanken om tenk om jeg også har to :) Hvordan er formen?

Takk for det:) Målte ikke HCG nivå men var tydelig hjerteaktivitet:) skal tilbake om 4 uker for ny ul. Jeg får ekstra oppfølging pga prøverør, tidligere dødfødsel og nå tvillinger. Formen er like bra som sist. er litt trøtt og litt små uggen men ellers helt fint, så satser på at det bare fortsetter sånn. er veldig oppblåst da så på kveldene ser jeg ut som jeg er 4 mnd på vei;)

Så fantastisk !! =)

Gratulerer så mye med 2 små gull i magen! =) Du er jammen meg en heldig en! =) Håper alt går bra videre og kjempe flott at du får oppfølgning! :)

Trist å lese at du har vært igjennom en dødfødsel! :(

Live2Learn skrev:
Så fantastisk !! =)

Gratulerer så mye med 2 små gull i magen! =) Du er jammen meg en heldig en! =) Håper alt går bra videre og kjempe flott at du får oppfølgning! :)

Trist å lese at du har vært igjennom en dødfødsel! :(

Takk for det, er veldig spennende dette, og ufattelig skummelt! men eneste vi kan gjøre er å håpe at det går bra denne gangen! vi er overlykkelige over at det er to, men trur ikke helt vi vett hva det innebærer;) spennende blir det uansett;)

Gratulerer med tvillinger :D

Gratulerer så mye med 2 fantastiske i magen :)

<3

Så koselig :)

Gratulerere i massevis :-)

Gratulerer så mye:)) Så koselig<3 noe sier meg at det er to her også! finner ut det først den 12 april.>

oi gratulerer så masse
tenk dobbel lykke ,

Så fantastisk !!
Gratulerer så masse med tvillinger

Gratulerer så mye med to bankende hjerter!! Lykke til, håper formen holder seg bra framover! :-)

Gratulerer så masse! Heldig du er som får oppleve dobbel lykke:D

Gratulerer så mye med TO små nurk :D
Veldig glad på deres vegne, håper alt går bra framover, med både deg og de to små :)

Gratulerer så mye! Ble tante til tvillinggutter i juni jeg :-) det er såklart mere jobb i starten men tvillinger har mye glede av hverandre <3>

Såååå braaa.... Gratulere sååå mye!!!! Dobbelt lykke!!

Back
Topp