2 roms med baby?

Mi er 1,5 år og har i flere måneder gått å ventet på å få gitt henne eget rom. Med plass til lekekjøkken og litt sånn. Men med baby går det helt fint tenker jeg å ikke ha eget rom. Plass til stellebord og generelt god plass var jeg glad for å ha.

Vi er to voksne og en fireåring som deler ett soverom. Vi har kjøpt rekkehus da, men det er dessverre ikke ferdigbygd til at lillesøster kommer ut i september. Vi blir da 4 stk på ett soverom til november.

Babyer vil jo helst være sammen med mamma. :) Tror ikke de fleste ønsker seg eget rom før de er 4-5 år, og vil være litt alene når de har venner på besøk. Vi er snart 2 voksne og 3 barn i en 3-roms, og jeg føler faktisk ikke at det er trangt. Vi holder på å bygge stort hus nå, men ungene på 4 og 6 år vil ikke flytte. De deler rom nå, og synes bare det høres trist og ensomt ut med egne rom.

Det skal gå helt fint :)
Vi bodde med ett soverom helt frem til jentungen var nesten 2 år:)

Gutten sover i samme seng på samme rom som oss. Han er 9mnd og jeg ser ikke helt når skal flytte på eget rom for å si det sånn:P blir i hvertfall ikke med det første;)

Back
Topp