2 positive?

Gratulerer :Heartred Vært gravid 3 ganger og har ikke hatt noen symptomer i noen av graviditetene. 1 ble det barn av og de 2 andre endte i MA.
Kjedelig når det blir MA :( men så fint at det lykkes likevel :Heartred Jeg tror faktisk jeg aldri har vært gravid før (oppdaget hvertfall). Har gått på p-piller i 7 år, så sluttet jeg å gå på de for ca 1,5 år siden da vi hadde bestemt oss for at det var på tide med en liten en. Da fikk jeg uregelmessig syklus og testet meg jo hver mnd med negativt resultat. Så jeg er utrolig spent!

Gratulerer så mye!
Mine typiske symptomer er trøtthet, kvalme/oppkast og bekkenplager. Og de kommer tidlig, type første uka etter implantasjon.
Men er som du sier veldig variert hva folk kan oppleve av symptomer.
Har ikke merket noe plager enda, men den igjen så vet jeg ikke hva jeg skal se etter. Når man ønsker å bli gravid, så tror man jo at man har alle symptomene som passer o_O;) Var egentlig litt tilfeldig testing (den første), siden jeg har hatt uregelmessig syklus etter p-pilleslutt. Nå er jeg på dag 27, så positiv test passer jo hvis jeg har normal lengde denne gangen.

Ømme bryster fra EL som aldri ga seg, ble mer og mer øm og ved ikm klarte jeg nesten ikke ta på dem! Hadde også mensmurringer rundt ikm. Etter ikm kom trøttheten snikende og varte hvertfall første trimester, om ikke lenger. Merka ikke noe kvalme noen av gangene (først jente, så gutt gutt)
Så interessant, jeg blir litt forvirret hehe, siden jeg tror jo enda ikke på at testene er positive egentlig siden jeg ikke har noen symptomer enda :sour: I ca 1,5 år har jeg bare fått negativt resultat :(
Men jeg har litt ømme bryster, men ikke noe unaturlig enn når man forventer menstruasjon. Men kanskje det er et symptom da? :woot::)

Så interessant, jeg blir litt forvirret hehe, siden jeg tror jo enda ikke på at testene er positive egentlig siden jeg ikke har noen symptomer enda :sour: I ca 1,5 år har jeg bare fått negativt resultat :(
Men jeg har litt ømme bryster, men ikke noe unaturlig enn når man forventer menstruasjon. Men kanskje det er et symptom da? :woot::)
Du trenger ikke ha noen symptomer selvom du er gravid heller altså :) Det varierer veldig fra både kropp til kropp og ulike graviditeter. Så ikke vær redd for det :Heartred
Synes testene dine ser fine ut og hvisker forsiktig gratulerer!

Har du testet noe mer?

Du trenger ikke ha noen symptomer selvom du er gravid heller altså :) Det varierer veldig fra både kropp til kropp og ulike graviditeter. Så ikke vær redd for det :Heartred
Synes testene dine ser fine ut og hvisker forsiktig gratulerer!

Har du testet noe mer?
Ja, en ny en i dag! Den syns jeg ser lovende ut!

Sånn, dag 3 morgenurin :woot::nailbiting::wideyed::Heartred
Legetime og blodprøver bestilt nå for å bli 100% sikker!

Vedlegg

• 62300875-7365-4526-A2CA-B8ABA177911D.jpeg
    62300875-7365-4526-A2CA-B8ABA177911D.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 117
  • E72BE495-0A13-4EEB-8CB9-DF85C791C5B7.jpeg
    E72BE495-0A13-4EEB-8CB9-DF85C791C5B7.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 111
Back
Topp