2 positive?

SillyMilly

Forelsket i forumet
Hei!
Jeg tok en graviditetstest i går tidlig som viste en svak strek, men jeg antok at det var skyggestrek. Var det egentlig det?
For i dag tok jeg ny test, da følte jeg streken var mer tydelig…

Vedlegg

• 8D08E5A8-4A2E-4C9B-937B-FEBC3845EB9B.jpeg
    8D08E5A8-4A2E-4C9B-937B-FEBC3845EB9B.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 239
  • 6FD11324-4362-4981-AAFB-9C5A70067595.jpeg
    6FD11324-4362-4981-AAFB-9C5A70067595.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 241
Ser strek!

Mer tydelig hvis den nederste er fra i dag ja, virker som om den er for sterk til å være skygge bare :)

Du er nok gravid. De testene der slår litt sent ut etter min erfaring. Prøv en annen test så vil du nok få tydeligere strek ;) men drister meg til å si gratulerer :)

Ser strek ❤️

Når kommer eventuelle symptomer? Hva har dere opplevd? Skjønner det er mye forskjellig og variert o_O
Gratulerer :Heartred Vært gravid 3 ganger og har ikke hatt noen symptomer i noen av graviditetene. 1 ble det barn av og de 2 andre endte i MA.

Gratulerer så mye :)

Når kommer eventuelle symptomer? Hva har dere opplevd? Skjønner det er mye forskjellig og variert o_O
Gratulerer så mye!
Mine typiske symptomer er trøtthet, kvalme/oppkast og bekkenplager. Og de kommer tidlig, type første uka etter implantasjon.
Men er som du sier veldig variert hva folk kan oppleve av symptomer.

Ømme bryster fra EL som aldri ga seg, ble mer og mer øm og ved ikm klarte jeg nesten ikke ta på dem! Hadde også mensmurringer rundt ikm. Etter ikm kom trøttheten snikende og varte hvertfall første trimester, om ikke lenger. Merka ikke noe kvalme noen av gangene (først jente, så gutt gutt)

Back
Topp