2.pinsedag!

Nå er jeg lei av den grøtnekten, altså :o
Prøvde igjen i dag, men ikke snakk om.
Brødskive med blåbærsyltetøy på, derimot! Ikke mange bitene han spiser, men!
Er det bare grøt eller skjemating generelt han ikke vil?
Her funker 50/50 med grøt og frukt veldig bra! ;) blir jo veldig søtt, men er litt gira på å få i henne litt mat om kvelden så natta blir god! ;) hun fikk leke med en post-it lapp i kveld mens hun spiste, STOR stas! :p
Brødskive er litt sånn hipp som happ om hum vil spise eller skvise:p vi øver med det som lunsjmat! Hittil er fruktmos favorittpålegg! ;)

*Surfer mobilt*

Greit å ha eplejuice i bakhånd når matlysten er dårlig og det er så varmt. Hun blei så gira når jeg helte i et glass til meg selv ved frokosten i dag, så da fikk hun smake av storjenteglass. Den første grimasa var priceless, som alltid ved nye smaksprøver. Også fikk hun en uttynna versjon i flaska si etterpå.:)
Hehehe, jeg har synda fælt...Hermine fikk smake litt Solo fra glasset mitt idag:p:eek::oops::D hun tok flere iherdige slurker, måtte så tømme glasset selv så hun skulle stoppe:p trodde vi skulle få grimaser og at hun skulle spytte ut, men der tok jeg feil! :p;)

*Surfer mobilt*

Idag har Hermine spist maiskolbe og grilla hvalkjøtt! Og jammen meg gikk ikke små biter med mørt kjøtt ned! :D
1369072159218.jpg1369072170256.jpg

*Surfer mobilt*

Hihi..det er så hærlig med de grimasene :-) storjenteglass var nok stas! Simone har bare drukket melk og vann etter frokosten i dag. Hun var utkjørt etter dagen så har sovet siden klokka fem nå. Vi får prøve å gi litt middag eller grøtnåe hun våkner etterpå, så sover hun kanskje godt i natt :-)
Stakkars lille jenta.. Godt å få sove litt når man blir så utslitt. Gjorde nok susen at det kom litt skyer. Kjente at varmen avtok noen grader da.:)

Hehehe, jeg har synda fælt...Hermine fikk smake litt Solo fra glasset mitt idag:p:eek::oops::D hun tok flere iherdige slurker, måtte så tømme glasset selv så hun skulle stoppe:p trodde vi skulle få grimaser og at hun skulle spytte ut, men der tok jeg feil! :p;)

*Surfer mobilt*
Tror det finnes værre synder enn som så, Marianne.;)
Litt ekstra kos hører med når vi har finvær og sommer.
Måtte sluke resten av isen før hun blei ALT for gira jeg også. Uff så dumt at jeg måtte det.;)

Stakkars lille jenta.. Godt å få sove litt når man blir så utslitt. Gjorde nok susen at det kom litt skyer. Kjente at varmen avtok noen grader da.:)

Ja helledussan so deilig med skyer! Synd å si det, men det er hardt å gå fra frost om natta til nesten 30 grader!

Ja helledussan so deilig med skyer! Synd å si det, men det er hardt å gå fra frost om natta til nesten 30 grader!
Ja, snudde om litt for fort. Forstår de små blir urolige og ubekvem når det er enten eller. Meeeen nå får vi sikkert ikke mer sommer heller. Det var det, liksom.;) :p

Hehe.. Føler at jeg skravler med meg sjøl for øyeblikket.:p
Kveldens legging gikk som en drøm! (og det var deilig, etter noen uker med leggeproblemer..)
Hun våkna etter siste dubben kl.15 ca, fikk kjøttbolle og potet til middag kl.16.45, grøt kl.19.15 (åt med stor apetitt og tok igjen dagens "mattap"), påfulgt av et bad og litt mme. Flaska fikk hun oppe på det kjølige og mørke rommet vårt (ikke på stua med kveldssola rett inn), og da sovna hun på skuldra mens vi prøvde å få opp en rap. ♡ La henne på rommet sitt kl.19.50, men måtte opp og ordne med den bortkomne rapen for 20min siden, og da sovna hun igjen etter noen slurker vann.
Nå blir det øl og avslapping på sofaen på mama.:)

Tror det finnes værre synder enn som så, Marianne.;)
Litt ekstra kos hører med når vi har finvær og sommer.
Måtte sluke resten av isen før hun blei ALT for gira jeg også. Uff så dumt at jeg måtte det.;)
Hehe, ja det gjør vel det!
Oh, der kom jeg på at jeg har ikke spist is idag:eek::p men det er jo ennå sol ute, så da er det vel streng tatt lov å ta en nå?!!! :D

Har for øvrig kjøpt pinneisformer for å fryse fruktmos til pinneis! Så kan vesla få holde selv å spise så mye hun vil! :D;)

*Surfer mobilt*

Herlige bilder!!:D
På det nederste bildet syns jeg hun har et uttrykk som sier "Smake, mamma...?"
Hehe, var vel mer at hun ville ta telefonen min:p
Hun er ikke helt kommet til det stadiet at hun vil dele maten sin, men hun vil gjerne stjele min;):p
Idag plukka hun ut av munnen min:eek::p;)

*Surfer mobilt*

Hehe.. Føler at jeg skravler med meg sjøl for øyeblikket.:p
Kveldens legging gikk som en drøm! (og det var deilig, etter noen uker med leggeproblemer..)
Hun våkna etter siste dubben kl.15 ca, fikk kjøttbolle og potet til middag kl.16.45, grøt kl.19.15 (åt med stor apetitt og tok igjen dagens "mattap"), påfulgt av et bad og litt mme. Flaska fikk hun oppe på det kjølige og mørke rommet vårt (ikke på stua med kveldssola rett inn), og da sovna hun på skuldra mens vi prøvde å få opp en rap. ♡ La henne på rommet sitt kl.19.50, men måtte opp og ordne med den bortkomne rapen for 20min siden, og da sovna hun igjen etter noen slurker vann.
Nå blir det øl og avslapping på sofaen på mama.:)
Haha, blir skravlings med seg selv innimellom:p
Så flott at legginga gikk bra:D
Hermine er altså en drøm å legge! Hun legger seg ned overalt og godtar nye senger og nye steder uten protest! Legger henne ned, gir smokk og koseklut og går ut, så surrer hun litt og slokner:rolleyes: enkelte kvelder må jeg inn igjen å legge henne ned på nytt, eller plukke opp koseklut og smokk fra gulvet da:p;)
Raping er jeg slutta med, for de kommer som regel av seg selv:p

*Surfer mobilt*

Koselig med familiesamvær<3
Kan fort bli varmt på et lita soverom og hvertfall med det været som har vært de siste dagene :happy119 Heldigvis vært litt kaldere i været idag:)

Ja, takk og lov!! Håper egentlig det holder seg litt kjølig frem til vi er klare til å flytte over til oss selv ;):rolleyes::p

Ja, snudde om litt for fort. Forstår de små blir urolige og ubekvem når det er enten eller. Meeeen nå får vi sikkert ikke mer sommer heller. Det var det, liksom.;) :p

Hehe..ja det blir nok enten en sommer av det litt for varme slaget eller en våt og kald en håper på en gyllen middelvei

Nå er hun bedre heldigvis :) hun er fortsatt tett og sliten, men så lenge hun ikke får slike anfall så går det bra :) håper hun blir fort frisk og rask igjen!

Er da ikke rart hu er sliten, stakkars:(
God bedring til tulla di<3

Han spiste nesten en halv skive brød med litt blåbær på før han la seg. I dag var han veldig trøtt også, det hjelper jo ikke så mye på matlysten :p

Nei, her må vi også få i Emmeth kveldsmaten før han er for trøtt, for da får han ikke så mye mat i magen sin:)
Så bra han spiste en halv brødskive:D Det går da framover:):)

Hehe, takk for det! MEN bruker ennå den turbuksa jeg fikk OVER magen ei uke før snuppa blei født:eek: nå med belte på, men dog! :p

*Surfer mobilt*

Du ser kjempeflott ut, synes jeg:)
Får sikkert på meg gravidklærne jeg også om jeg prøver de;)

Ja, takk og lov!! Håper egentlig det holder seg litt kjølig frem til vi er klare til å flytte over til oss selv ;):rolleyes::p

Er glad for litt kjøligere vær jeg også:) Når kan dere flytte da?:)

Er det bare grøt eller skjemating generelt han ikke vil?
Her funker 50/50 med grøt og frukt veldig bra! ;) blir jo veldig søtt, men er litt gira på å få i henne litt mat om kvelden så natta blir god! ;) hun fikk leke med en post-it lapp i kveld mens hun spiste, STOR stas! :p
Brødskive er litt sånn hipp som happ om hum vil spise eller skvise:p vi øver med det som lunsjmat! Hittil er fruktmos favorittpålegg! ;)

*Surfer mobilt*
Grøt. Frukt og gryn og most banan vil han ha på skje :-p

Back
Topp