2.pinsedag!

Kjedelig når de ikke spiser noe særlig.. :( Men han får fortsatt pupp vel?
Her også er matlysten på bånn om dagen, men det skjønner jeg når det er så varmt og klamt. Heldigvis drikker hun godt, både av vann og vann med litt eplejuice i.

Vi må også kjøpe eplejuice så hun får litt god drikke av og til, for vi voksne fikk eplejuice på sjukehuset, og jeg putta sugerøret i munnen til Simone. Hun sugde seg langt ned i pakken :-) burde jo blande den ut, men det gikk fint :-)

Gratulerer så masse med dagen, sukkersnusk!! :D:rolleyes::cool:
Her var det en vaaaaarm natt!! Stakkars Asle var helt våt av svette, og insisterte på å stå opp kl 7 i dag. Han har heldigvis kuttet ut nattmaten nå siste uka, så for ellers har vi ganske greie netter. Håper det blir noen kjølige dager fremover. Vi camper hos svigermor for tiden og seng på 1.20 bredde og 3 stykker på et lite soverom er ikke akkurat ideelt i sommervarmen *pes* :oops: ellers har vi det ganske så greit om dagen. :):) blir litt liten tid til internett for tiden, men kommer sterkere tilbake siden :):)

Koselig med familiesamvær<3
Kan fort bli varmt på et lita soverom og hvertfall med det været som har vært de siste dagene :happy119 Heldigvis vært litt kaldere i været idag:)

Kjedelig når de ikke spiser noe særlig.. :( Men han får fortsatt pupp vel?
Her også er matlysten på bånn om dagen, men det skjønner jeg når det er så varmt og klamt. Heldigvis drikker hun godt, både av vann og vann med litt eplejuice i.
Ja, det er stort sett pupp det går i.
Neida, nå overdriver jeg. Han elsker smoothie og fruktmos og spiser mye av det, samt banan. Men han sov så godt etter en porsjon grøt på kvelden, så plutselig ville han ikke ha. Det har skjedd før, men da tok det noen dager før han ville ha igjen :p
Men han får jo i seg mat da, så det er ingen krise. Sånn egentlig.

Hei hei!
Vi har innedag i regnværet.. ser det ikke regner så mye akkurat nå.. så muligens det blir grilling i dag også, men spising innendørs. Skal ha svogerne mine på middag i dag.
Hatt en litt slitsom kveld/natt, da 3åringen våknet og klaget på vondt i ørene. Han har ingen plager som egentlig gjelder ørene, og han tok seg også til hode og nakke, så jeg mistenker dessverre at han har arvet migrenen min... ikke lett å hjelpe han stakkars...

Uff, stakkars storebror:(
Har selv slitt med migrene, fikk det da jeg brukte p-piller! Er helt forferdelig:( Utrolig synd at noen det hele tatt må ha det, men hvertfall for barn:( God bedring til, Alexander:) Koselig med en innedag også:)

Vi må også kjøpe eplejuice så hun får litt god drikke av og til, for vi voksne fikk eplejuice på sjukehuset, og jeg putta sugerøret i munnen til Simone. Hun sugde seg langt ned i pakken :) burde jo blande den ut, men det gikk fint :)
Litt ren eplejuice gjør vel ingenting :D

Heihei :)
Vi hadde ingen god natt. Simone har feber og var mye våken og hosta og gråt i natt. Hun er skikkelig tett og har fått gjøende hoste. Vi har vært hos legevakta, og nå er vi på vei til sykehuset for de vil undersøke henne. Det er sikkert virusinfeksjon og falsk krupp som følge av det. De vil gi natriumclorid gjennom maske, men hadde ikke små nok masker på legevakta. Så det er det vi gjør på i dag. Her er 27,5 grader i skyggen, så det hjelper ikke på hosten det heller.

Uff, stakkars liten:(
Ikke mye godt og være så dårlig i den varmen som har vært. Går det bedre med henne nå? God bedring til Simone<3

Vi må også kjøpe eplejuice så hun får litt god drikke av og til, for vi voksne fikk eplejuice på sjukehuset, og jeg putta sugerøret i munnen til Simone. Hun sugde seg langt ned i pakken :-) burde jo blande den ut, men det gikk fint :-)
Greit å ha eplejuice i bakhånd når matlysten er dårlig og det er så varmt. Hun blei så gira når jeg helte i et glass til meg selv ved frokosten i dag, så da fikk hun smake av storjenteglass. Den første grimasa var priceless, som alltid ved nye smaksprøver. Også fikk hun en uttynna versjon i flaska si etterpå.:)

Gratulere med dagen Sukkersnusk!!!!!!!! :D :D Hipp hurra!!!! =)

Rolig dag her i dag. T er hos mormor og bestefar og kommer vel snart hjem (fikk telefon om at han ikke ville dra!)
Lillebror sover i vogna, jeg strikker og mannen spiller Fifa :p
Indisk take away er middagsplanen i dag, og i kveld får vi besøk av to vennepar for å spille kort :D
Kos dere alle sammen!

Koselig med vennekveld:)
Hehe, storebror koser seg hos besteforeldrene, det er jo bare helt supert han koser seg der:)

2,5 timer har vi trasket i fjellet idag! HERLIG! Hadde matpause på veien, vesla blei tydelig sulten for hun tok en svær porsjon grøt med en hel smoothie i da vi lunsja:D
Vis vedlegget 15670

*Surfer mobilt*

FOR et fantastisk flott bilde av dere<3<3<3<3 :wav

Ja himmel og hav! Merker STOR forskjell på at jeg er overvektig nå OG har henne på ryggen!!! Er MYE tyngre på stigning nå enn for to år siden da jeg veide 15kg mindre:eek::oops:;):p

*Surfer mobilt*

Du ekke mye overvektig, gitt:)
Synes du ser knallgodt ut, jeg:D

Nå er jeg lei av den grøtnekten, altså :eek:
Prøvde igjen i dag, men ikke snakk om.
Brødskive med blåbærsyltetøy på, derimot! Ikke mange bitene han spiser, men!

Emmeth er likedan:)
Har begynt og få i han en porsjon grøt om dagen, etter vi begynte og gi han brødskiver ellers:) Hans favoritt så langt er skinkeost:) Han kan fint spise det, men ikke ting hvor jeg har brukt ren melk i, rart!! Er jo en stor seier så lenge han har fått litt i seg, tar litt tid og venne seg til og spise brødskiver også:) Kanskje brødskiver med litt banan på kan fenge?:)

Takk :) hun er bedre, men varmen hjelper ikke på så jeg er faktisk glad for at det skyer over nå.

Godt og høre hu er blitt bedre:)
Skjønner jeg godt, synes selv det var godt med litt skyer nå, blir fort litt for varmt for de få med den varmen som har vært!

JA, ingen fare med det :D

Hehe, synes det er helt fantastisk med besteforeldre, noe alle barn burde hatt glede av, noe som absolutt ikke er noen selvfølge for mange! Er så ubeskrivelig glad for både jeg og mine små har hatt det:)

Greit å ha eplejuice i bakhånd når matlysten er dårlig og det er så varmt. Hun blei så gira når jeg helte i et glass til meg selv ved frokosten i dag, så da fikk hun smake av storjenteglass. Den første grimasa var priceless, som alltid ved nye smaksprøver. Også fikk hun en uttynna versjon i flaska si etterpå.:)

Hihi..det er så hærlig med de grimasene :-) storjenteglass var nok stas! Simone har bare drukket melk og vann etter frokosten i dag. Hun var utkjørt etter dagen så har sovet siden klokka fem nå. Vi får prøve å gi litt middag eller grøtnåe hun våkner etterpå, så sover hun kanskje godt i natt :-)

Uff, stakkars liten:(
Ikke mye godt og være så dårlig i den varmen som har vært. Går det bedre med henne nå? God bedring til Simone<3

Nå er hun bedre heldigvis :-) hun er fortsatt tett og sliten, men så lenge hun ikke får slike anfall så går det bra :-) håper hun blir fort frisk og rask igjen!

Emmeth er likedan:)
Har begynt og få i han en porsjon grøt om dagen, etter vi begynte og gi han brødskiver ellers:) Hans favoritt så langt er skinkeost:) Han kan fint spise det, men ikke ting hvor jeg har brukt ren melk i, rart!! Er jo en stor seier så lenge han har fått litt i seg, tar litt tid og venne seg til og spise brødskiver også:) Kanskje brødskiver med litt banan på kan fenge?:)
Han spiste nesten en halv skive brød med litt blåbær på før han la seg. I dag var han veldig trøtt også, det hjelper jo ikke så mye på matlysten :p

Nå er hun bedre heldigvis :) hun er fortsatt tett og sliten, men så lenge hun ikke får slike anfall så går det bra :) håper hun blir fort frisk og rask igjen!
Det er så guffent når de blir tette :(

Jeg tenker hvertfall ikke overvektig når jeg ser deg!
Jeg har veid ca 25 kg mer enn nå, som ikke gravid :-o
Er vel forskjell på hvordan en føler seg og hvordan andre oppfatter en;) har ikke noe mål om å komme SÅ langt ned igjen, men vil gjerne inn i alle de fine klærne mine i 38 ;) nå passer jo ingenting:eek::p

*Surfer mobilt*

Back
Topp