2.pinsedag!

Heihei :-)
Vi hadde ingen god natt. Simone har feber og var mye våken og hosta og gråt i natt. Hun er skikkelig tett og har fått gjøende hoste. Vi har vært hos legevakta, og nå er vi på vei til sykehuset for de vil undersøke henne. Det er sikkert virusinfeksjon og falsk krupp som følge av det. De vil gi natriumclorid gjennom maske, men hadde ikke små nok masker på legevakta. Så det er det vi gjør på i dag. Her er 27,5 grader i skyggen, så det hjelper ikke på hosten det heller.

Stakkars lille :( og ikke minst dere også.. masse god bedring! Håper hun blir frisk snart!

*sender fra mobil*

Heihei :-)
Vi hadde ingen god natt. Simone har feber og var mye våken og hosta og gråt i natt. Hun er skikkelig tett og har fått gjøende hoste. Vi har vært hos legevakta, og nå er vi på vei til sykehuset for de vil undersøke henne. Det er sikkert virusinfeksjon og falsk krupp som følge av det. De vil gi natriumclorid gjennom maske, men hadde ikke små nok masker på legevakta. Så det er det vi gjør på i dag. Her er 27,5 grader i skyggen, så det hjelper ikke på hosten det heller.
Huffda, stakkars liten! Det var mye å plages med i varmen :(
God bedring! Håper pusten kommer seg fort!!!

*Surfer mobilt*

Hehe ja, men det kommer seg fort. Og så fint å trene med babyen på seg da, gitt :D
Ja himmel og hav! Merker STOR forskjell på at jeg er overvektig nå OG har henne på ryggen!!! Er MYE tyngre på stigning nå enn for to år siden da jeg veide 15kg mindre:eek::oops:;):p

*Surfer mobilt*

Vi har bært mye siden hun var nyfødt! Hun HATA det i starten, men vi fortsatte å øve og nå elsker hun den:D veldig kjekt siden vi et turmennesker og liker å gå i fjellet! ;)

*Surfer mobilt*

Hehe kansje det hjelper å ikke gi seg :p prøvde noen ganger når hun var 2-3 mnd..men fy så sinna jente :P haha..så la den bort igjen.. flinke dere da som er turmennesker :D

*sender fra mobil*

Hehe kansje det hjelper å ikke gi seg :p prøvde noen ganger når hun var 2-3 mnd..men fy så sinna jente :P haha..så la den bort igjen.. flinke dere da som er turmennesker :D

*sender fra mobil*
Hehe, ser ikke på det som å være flink, vi liker bare å være ute i naturen;)
Jeg HATER derimot innendørs trening, så ef stort sett kun i sommerhalvåret jeg virkelig får trent meg:p

*Surfer mobilt*

Ja himmel og hav! Merker STOR forskjell på at jeg er overvektig nå OG har henne på ryggen!!! Er MYE tyngre på stigning nå enn for to år siden da jeg veide 15kg mindre:eek::oops:;):p

*Surfer mobilt*
Men du, OVERVEKTIG?
Det kan ikke være mye isåfall, synes du ser flott ut jeg:D

Take away-planen vår var altfor dyr!
Blir pizzarestaurant på oss =)

Hei alle sammen:)

Nydelig vær i dag også, men litt kjøligere enn i går. Anette er fremdeles utrolig sur, og det ble ikke bedre av at hun datt og slo seg.
Venter på bursdagsbesøk senere i dag, jeg fyller 29 år.

Gratulerer så mye med dagen;) :dance008 :cool05 :dance011 :hug007 :happy093 :gen014 :hug013 :wav

Men du, OVERVEKTIG?
Det kan ikke være mye isåfall, synes du ser flott ut jeg:D

Take away-planen vår var altfor dyr!
Blir pizzarestaurant på oss =)
Hehe, vel det skjules godt med vide klær :p men med 80kg nå mot 65 før jeg ble gravid så føler jeg meg en anelse overvektig og plumps :p;)

*Surfer mobilt*

Gratulerer så masse med dagen, sukkersnusk!! :D:rolleyes::cool:
Her var det en vaaaaarm natt!! Stakkars Asle var helt våt av svette, og insisterte på å stå opp kl 7 i dag. Han har heldigvis kuttet ut nattmaten nå siste uka, så for ellers har vi ganske greie netter. Håper det blir noen kjølige dager fremover. Vi camper hos svigermor for tiden og seng på 1.20 bredde og 3 stykker på et lite soverom er ikke akkurat ideelt i sommervarmen *pes* :oops: ellers har vi det ganske så greit om dagen. :):) blir litt liten tid til internett for tiden, men kommer sterkere tilbake siden :):)
Takk takk:p

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Gratulere med dagen Sukkersnusk!!!!!!!! :D :D Hipp hurra!!!! =)

Rolig dag her i dag. T er hos mormor og bestefar og kommer vel snart hjem (fikk telefon om at han ikke ville dra!)
Lillebror sover i vogna, jeg strikker og mannen spiller Fifa :p
Indisk take away er middagsplanen i dag, og i kveld får vi besøk av to vennepar for å spille kort :D
Kos dere alle sammen!
Tusen takk:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Hehe, vel det skjules godt med vide klær :p men med 80kg nå mot 65 før jeg ble gravid så føler jeg meg en anelse overvektig og plumps :p;)

*Surfer mobilt*
Jeg tenker hvertfall ikke overvektig når jeg ser deg!
Jeg har veid ca 25 kg mer enn nå, som ikke gravid :-o

Off.. Stakkars Simone! :(
Håper hun får god hjelp på sykehuset og blir fort frisk igjen. Ikke noe gøy for hverken liten eller stor det der, og varmen hjelper absolutt ikke på situasjonen.
Det spøker for besøket vårt på onsdag da, men det får vi ta igjen. ;)

Det ser mørkt ut for besøket ja ;-( men vi bor så nærme at vi skal nok klare å treffes likevel :-) hun har fått steroider i flytende form og medisin i ei maske. Steroidene skal forhindre flere anfall på ett døgn. Får hun flere anfall så kan vi få steroider på legevakta, men de tror hun skal komme seg nå :-) Synst det er så fælt når de små er syke jeg! Vil heller være syk selv!

Stakkars lille :( og ikke minst dere også.. masse god bedring! Håper hun blir frisk snart!

*sender fra mobil*

Takk takk! Vi er på vei hjem nå så satser på at hun kommer seg :-)

Hehe, ser ikke på det som å være flink, vi liker bare å være ute i naturen;)
Jeg HATER derimot innendørs trening, så ef stort sett kun i sommerhalvåret jeg virkelig får trent meg:p

*Surfer mobilt*

Ser den as! Jeg er veldig glad i å gå turer..så blir en del gåturer med vogn :) men nå merker jeg bekkenet sliter litt, så er veldig begrenset hvor lenge jeg kan gå nå :( skal jeg trene inne, så liker jeg best å svømme :p

*sender fra mobil*

Huffda, stakkars liten! Det var mye å plages med i varmen :(
God bedring! Håper pusten kommer seg fort!!!

*Surfer mobilt*

Takk :-) hun er bedre, men varmen hjelper ikke på så jeg er faktisk glad for at det skyer over nå.

Takk takk! Vi er på vei hjem nå så satser på at hun kommer seg :-)

Ja får krysse alt man har for at hun blir frisk :) ikke gøy når de små er syke :(

*sender fra mobil*

Nå er jeg lei av den grøtnekten, altså :o
Prøvde igjen i dag, men ikke snakk om.
Brødskive med blåbærsyltetøy på, derimot! Ikke mange bitene han spiser, men!

Nå er jeg lei av den grøtnekten, altså :o
Prøvde igjen i dag, men ikke snakk om.
Brødskive med blåbærsyltetøy på, derimot! Ikke mange bitene han spiser, men!
Kjedelig når de ikke spiser noe særlig.. :( Men han får fortsatt pupp vel?
Her også er matlysten på bånn om dagen, men det skjønner jeg når det er så varmt og klamt. Heldigvis drikker hun godt, både av vann og vann med litt eplejuice i.

Back
Topp