2.pinsedag!

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
God formiddag!
Er dere alle kokt helt i svime der sørpå? :p

Hermine sov fra 19-05 i natt :D fikk flaske og sov til 07.30! :) tydelig at man blir sliten av å være ute fra 09-18! ;)
Er 16,5 grader her idag, men kald nordavind så er kun lunt i leveggen! Nå skal vi pakke sekk og bæresele og gå på fjelltur tenker jeg! :D

*Surfer mobilt*

Hallo :)
Var ganske bra varme her igår ja, og inatt.. var vanskelig å sove for alle bortsett fra Emira, som plutselig sov heeele natta :eek: :D men så har hun takvifte da :P Jeg fikk sove til 10 idag :D noe som jeg trengte veeeldig :)

Idag er det regn IGJEN :( sommeren varte i 2 hele dager :P ny rekord!

Vet ikke helt hva dagen idag skal gå til, kansje en tur til min mamma..men får se ;) Ellers ligger Liana å sover, Emira leker på gulvet og jeg sitter med pc fanget og kjenner på livet i magen <3

God formiddag!
Er dere alle kokt helt i svime der sørpå? :p

Hermine sov fra 19-05 i natt :D fikk flaske og sov til 07.30! :) tydelig at man blir sliten av å være ute fra 09-18! ;)
Er 16,5 grader her idag, men kald nordavind så er kun lunt i leveggen! Nå skal vi pakke sekk og bæresele og gå på fjelltur tenker jeg! :D

*Surfer mobilt*

Deilig med fjelltur da :) har fjell overalt rundt meg, men går aldri :P Ser Hermine liker å sitte i bæresele :) Det har ikke Liana tid til :P God tur til dere, og kos dere masse! :)

Hei alle sammen:-)

Nydelig vær i dag også, men litt kjøligere enn i går. Anette er fremdeles utrolig sur, og det ble ikke bedre av at hun datt og slo seg.
Venter på bursdagsbesøk senere i dag, jeg fyller 29 år.

Gratulerer med dagen, unge dame!!!
Så deilig med finvær på bursdagen sin da. Jeg er et februarbarn og er ikke velsignet med denslags.;)

Gratulerer med dagen, unge dame!!!
Så deilig med finvær på bursdagen sin da. Jeg er et februarbarn og er ikke velsignet med denslags.;)

Takk takk:-)

God morgen, beauties!:)
Her er det 23grader for øyeblikket, og da har vi ikke fått sola på hele den vestvendte verandaen en gang. Venter oss noen varmegrader til med andre ord. Vi koser oss utr mens vesla sover sin første dubb i vogna. Herlig, og må nytes så lenge det varer, for i morgen kommer regnet i følge yr.no. :cool:
Ingen planer for dagen, anna enn å bedrive dank, grille, og spise is. ;)

Nydelig vær i dag også, men litt kjøligere enn i går. Anette er fremdeles utrolig sur, og det ble ikke bedre av at hun datt og slo seg.

Gratulerer med dagen :)

*sender fra mobil*

Gratulerer så masse med dagen, sukkersnusk!! :D:rolleyes::cool:
Her var det en vaaaaarm natt!! Stakkars Asle var helt våt av svette, og insisterte på å stå opp kl 7 i dag. Han har heldigvis kuttet ut nattmaten nå siste uka, så for ellers har vi ganske greie netter. Håper det blir noen kjølige dager fremover. Vi camper hos svigermor for tiden og seng på 1.20 bredde og 3 stykker på et lite soverom er ikke akkurat ideelt i sommervarmen *pes* :oops: ellers har vi det ganske så greit om dagen. :):) blir litt liten tid til internett for tiden, men kommer sterkere tilbake siden :):)

Hei hei!
Vi har innedag i regnværet.. ser det ikke regner så mye akkurat nå.. så muligens det blir grilling i dag også, men spising innendørs. Skal ha svogerne mine på middag i dag.
Hatt en litt slitsom kveld/natt, da 3åringen våknet og klaget på vondt i ørene. Han har ingen plager som egentlig gjelder ørene, og han tok seg også til hode og nakke, så jeg mistenker dessverre at han har arvet migrenen min... ikke lett å hjelpe han stakkars...

Heihei :-)
Vi hadde ingen god natt. Simone har feber og var mye våken og hosta og gråt i natt. Hun er skikkelig tett og har fått gjøende hoste. Vi har vært hos legevakta, og nå er vi på vei til sykehuset for de vil undersøke henne. Det er sikkert virusinfeksjon og falsk krupp som følge av det. De vil gi natriumclorid gjennom maske, men hadde ikke små nok masker på legevakta. Så det er det vi gjør på i dag. Her er 27,5 grader i skyggen, så det hjelper ikke på hosten det heller.

Heihei :-)
Vi hadde ingen god natt. Simone har feber og var mye våken og hosta og gråt i natt. Hun er skikkelig tett og har fått gjøende hoste. Vi har vært hos legevakta, og nå er vi på vei til sykehuset for de vil undersøke henne. Det er sikkert virusinfeksjon og falsk krupp som følge av det. De vil gi natriumclorid gjennom maske, men hadde ikke små nok masker på legevakta. Så det er det vi gjør på i dag. Her er 27,5 grader i skyggen, så det hjelper ikke på hosten det heller.
Off.. Stakkars Simone! :(
Håper hun får god hjelp på sykehuset og blir fort frisk igjen. Ikke noe gøy for hverken liten eller stor det der, og varmen hjelper absolutt ikke på situasjonen.
Det spøker for besøket vårt på onsdag da, men det får vi ta igjen. ;)

Gratulere med dagen Sukkersnusk!!!!!!!! :D :D Hipp hurra!!!! =)

Rolig dag her i dag. T er hos mormor og bestefar og kommer vel snart hjem (fikk telefon om at han ikke ville dra!)
Lillebror sover i vogna, jeg strikker og mannen spiller Fifa :p
Indisk take away er middagsplanen i dag, og i kveld får vi besøk av to vennepar for å spille kort :D
Kos dere alle sammen!

Hipp hipp hurra for deg! :-)

Deilig med fjelltur da :) har fjell overalt rundt meg, men går aldri :P Ser Hermine liker å sitte i bæresele :) Det har ikke Liana tid til :P God tur til dere, og kos dere masse! :)
Vi har bært mye siden hun var nyfødt! Hun HATA det i starten, men vi fortsatte å øve og nå elsker hun den:D veldig kjekt siden vi et turmennesker og liker å gå i fjellet! ;)

*Surfer mobilt*

2,5 timer har vi trasket i fjellet idag! HERLIG! Hadde matpause på veien, vesla blei tydelig sulten for hun tok en svær porsjon grøt med en hel smoothie i da vi lunsja:D
1369053358685.jpg

*Surfer mobilt*

2,5 timer har vi trasket i fjellet idag! HERLIG! Hadde matpause på veien, vesla blei tydelig sulten for hun tok en svær porsjon grøt med en hel smoothie i da vi lunsja:D
Vis vedlegget 15670

*Surfer mobilt*
Så flott bilde! :D
JEg vil også på fjelltur!!!
Veien er åpnet opp mot hytta, så vi må snart komme oss oppover :D

Så flott bilde! :D
JEg vil også på fjelltur!!!
Veien er åpnet opp mot hytta, så vi må snart komme oss oppover :D
Det var herlig! Men kjente på kroppen at vi ikke har vært i fjellet på snart to år, har endel styrke og kondisjon å trene opp utover sommeren;)

*Surfer mobilt*

Det var herlig! Men kjente på kroppen at vi ikke har vært i fjellet på snart to år, har endel styrke og kondisjon å trene opp utover sommeren;)

*Surfer mobilt*
Hehe ja, men det kommer seg fort. Og så fint å trene med babyen på seg da, gitt :D

Gratulerer med dagen! :D
Hermine har skrubbsår på nesa, begge hendene og knærne:p;) ikke lett å være liten og utforske verden rundt hytta:cool:

*Surfer mobilt*

Back
Topp