2. Oktober :-)

Apropo trøtt så sovna jeg mens Hermime så barne-tv :eek: :p Litt trøtt jeg også ja!
Nå er hun i seng og jeg skal slappe av, har veiledning i morgen så ikke vits å jobbe noe før jeg har fått tilbakemelding på det jeg har gjort til nå.
Mannen er ute for å hente en brukt iPhone 5 til meg. Så kvelden går vel med til å få den opp å gå tenker jeg. Har nå en 3 år gammel iPhone 4 og den går så treeeeeeigt!!!
Stas med ny telefon da =)
Mannen driver overtalelse av meg for at jeg skal ha lyst på hans slik at han kan kjøpe seg ny (de har en ordning via jobben og kan kjøpe ny hvert andre år eller noe slikt), jeg har samme telefon som deg. Den er ganske treg, men jeg ahr egentlig bestemt meg for å bruke den til den virkelig ikke vil mer :p
Så vi får se hvor lenge det varer!
 
Stas med ny telefon da =)
Mannen driver overtalelse av meg for at jeg skal ha lyst på hans slik at han kan kjøpe seg ny (de har en ordning via jobben og kan kjøpe ny hvert andre år eller noe slikt), jeg har samme telefon som deg. Den er ganske treg, men jeg ahr egentlig bestemt meg for å bruke den til den virkelig ikke vil mer :p
Så vi får se hvor lenge det varer!
Jeg er så lei av apper og tastatur som låser seg og hjemknapp som ikke fungerer så jeg orker ikke mere nå :p Denne var 13 måneder, brukt i 8, 64GB og til 2000kr så en grei deal! Mannen ble misunnelig for han har 5 men med bare 16GB :D
 
2 glade barn etter bhg idag :)
Nå har vi spist kalkun karbonader, ris og salat. Digg.
Nå skal jeg begi meg ut på en sitronkake til i morgen (M liker ikke sjokoladekake noe særlig) :)..hva skal dere da? Trøtt som søren jeg...

Fine barn og fine klær :D

Sitronkake er veldig godt! Og det er kalkun karbonader å:D:p
 
Så fine de er i uteklærne sine:) Ser ut som om Mina har vært på en real fest ;) Hvordan er bhg bursdag i Sverige da?
Takk :) Ja håret til alle kanter etter lua hehe ;-)

Hadde med muffins. Kan ha med hva man vil av is, kaker etc.
De hadde rammet inn bilde av hun i gangen da vi kom, flagget og sang og gjorde stas på hun hele dagen :)
 
Takk :)

Ja.. Nå står den i ovnen... Lukter godt her :-D
Kalkun karbonader er supert :)..

Har ungene sovnet? :)

Jentene sover hvertfall ;) Leoh farter rundt med bilder.. hehe.. Under bordet, bak vedovnen, bortover gulvet og overalt :p haha..

Sover begge dine?
 
Jentene sover hvertfall ;) Leoh farter rundt med bilder.. hehe.. Under bordet, bak vedovnen, bortover gulvet og overalt :p haha..

Sover begge dine?
Hehe. Han var ikke trøtt altså?
Ja, de sovnet rett over syv. Utslitte :)

Nå ser jeg på "Lukket visning"
Mye flotte hus :-D
 
Hehe. Han var ikke trøtt altså?
Ja, de sovnet rett over syv. Utslitte :)

Nå ser jeg på "Lukket visning"
Mye flotte hus :-D

Hehe han sov fra 17 til 19 :p så kan ikke legge han før i 22-tiden;)

Masse nydelige hus der ja! Men blir bare fristet:( :p
 
Det var deilig med en treningsøkt!
Ble en times tid til sammen med løping og styrke.

Nå er det dusjen og litt kveldsmat :D
 
Går omgangssyke i bhg igjen nå. Jeg fortalte meg selv bastant at NEI det nytter IKKE å være bekymret for å få det, man får heller bare roe ned og se hva som skjer!!! ...veeel, det varte ikke lenge og nå er jeg supernervøs :p

Men Hermine skal iallfall ha fri i morgen og kose seg sammen med bestemor, hun hoster en del og vil ikke gjøre det verre ved å la henne sitte ute i regnet og fryse. Hun var iskald da mannen hentet henne idag, hadde ikke ullvotter inni de uforede regnvottene :(


 
Det var deilig med en treningsøkt!
Ble en times tid til sammen med løping og styrke.

Nå er det dusjen og litt kveldsmat :D
Spreka!

Ble potetgull og pepsi max her :p


 
Går omgangssyke i bhg igjen nå. Jeg fortalte meg selv bastant at NEI det nytter IKKE å være bekymret for å få det, man får heller bare roe ned og se hva som skjer!!! ...veeel, det varte ikke lenge og nå er jeg supernervøs :p

Men Hermine skal iallfall ha fri i morgen og kose seg sammen med bestemor, hun hoster en del og vil ikke gjøre det verre ved å la henne sitte ute i regnet og fryse. Hun var iskald da mannen hentet henne idag, hadde ikke ullvotter inni de uforede regnvottene :(


Æsj.....
Kjenner igjen følelsen :-( :-(
Håper dere slipper unna!
God bedring til H :)
 
Går omgangssyke i bhg igjen nå. Jeg fortalte meg selv bastant at NEI det nytter IKKE å være bekymret for å få det, man får heller bare roe ned og se hva som skjer!!! ...veeel, det varte ikke lenge og nå er jeg supernervøs :p

Men Hermine skal iallfall ha fri i morgen og kose seg sammen med bestemor, hun hoster en del og vil ikke gjøre det verre ved å la henne sitte ute i regnet og fryse. Hun var iskald da mannen hentet henne idag, hadde ikke ullvotter inni de uforede regnvottene :(


Usj, så fælt at hun var så kald :(
Og kjipt om dere får omgangssyken. Håper dere slipper!
 
Back
Topp