2. Oktober :-)

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
God morgen :)
Har dere sovet godt?

Det har vi.. Deilig. .
Blir mulig visning her idag. . Håper det blir lett å leie ut her, for da får vi tilbake husleie for november :-D

Mina var superglad for å feire bursdag i bhg idag, og kalte seg "pisesse" haha....

Idag er det 3 år siden bestefar døde :-( Men han var en eldre mann, og var dårlig... :-(
Hva er planene deres idag? :)
 

Vedlegg

  • 1412236511171.jpg
    1412236511171.jpg
    32,3 KB · Visninger: 10
Så fin bursdagsjente

De feirer Lillebror i dag også!

Håper visningen går bra da.
Jeg sov altfor lenge :p må få i meg mat og begynne jobbingen.
 
Så fin bursdagsjente

De feirer Lillebror i dag også!

Håper visningen går bra da.
Jeg sov altfor lenge :p må få i meg mat og begynne jobbingen.
Takk :)
Så koselig. Hvordan feires han der idag? :)

Ble visst 2 visninger. En kl 15 og en kl 16;:) håper det går fint.

Deilig å sove lenge :-D
 
Takk :)
Så koselig. Hvordan feires han der idag? :)

Ble visst 2 visninger. En kl 15 og en kl 16;:) håper det går fint.

Deilig å sove lenge :-D
Jeg må spørre når jeg henter han, hvordan de feirer, for nå husker jeg ikke helt (vi glemte at han kanskje skulle feires i dag da vi tenkte han ble feiret i ettertid, på mandag..!)
Men de pleier å gjøre stas på ungene med krone og sang og litt forskjellig.
Ikke fokus på kaker eller noe slikt i barnehagen vår.
 
Hermine sov uten en lyd til 05.45 i morges :) Da hørte jeg på babycallen "æ våkna halv på tre" :eek: :p Ja, jeg syntes også det føltes som halv tre :p

Jobber hjemme idag, sitter nå å spiser lunsj og ser på åpningen av Stortinget. Synes det er så høytidelig og fint, men kongen begynner jammen å bli en gammel mann!





 
God morgen :)
Har dere sovet godt?

Det har vi.. Deilig. .
Blir mulig visning her idag. . Håper det blir lett å leie ut her, for da får vi tilbake husleie for november :-D

Mina var superglad for å feire bursdag i bhg idag, og kalte seg "pisesse" haha....

Idag er det 3 år siden bestefar døde :-( Men han var en eldre mann, og var dårlig... :-(
Hva er planene deres idag? :)

Så fine og blide :D hehe.. blir moro med feiring!

Trist å høre om bestefaren din :(
 
Hermine sov uten en lyd til 05.45 i morges :) Da hørte jeg på babycallen "æ våkna halv på tre" :eek: :p Ja, jeg syntes også det føltes som halv tre :p

Jobber hjemme idag, sitter nå å spiser lunsj og ser på åpningen av Stortinget. Synes det er så høytidelig og fint, men kongen begynner jammen å bli en gammel mann!






Haha de får med seg mye for tiden! :p men godt klokka faktisk ikke har halv på tre ;):D:p
 
God natt og opp kl 6:45! Leoh hadde sovet i nesten 12 timer, så han sto og omtrent hoppa i senga:p

Jeg har fått gjort masse husarbeid!:D støvsuget skikkelig overalt, siden det var en del støv etter byttingen av vinduene! Vasket gulv, og på badet, skiftet på sengene og hengt opp 2 klesvask:D;) godt å få alt gjort:)

Jeg skal snart ut å handle, så hente ungene.

Ha en kosemose dag! :)
 
God natt og opp kl 6:45! Leoh hadde sovet i nesten 12 timer, så han sto og omtrent hoppa i senga:p

Jeg har fått gjort masse husarbeid!:D støvsuget skikkelig overalt, siden det var en del støv etter byttingen av vinduene! Vasket gulv, og på badet, skiftet på sengene og hengt opp 2 klesvask:D;) godt å få alt gjort:)

Jeg skal snart ut å handle, så hente ungene.

Ha en kosemose dag! :)
Så flink du har vært :)
Da er det rent til helga, og det blir nok godt :)
 
Jeg må spørre når jeg henter han, hvordan de feirer, for nå husker jeg ikke helt (vi glemte at han kanskje skulle feires i dag da vi tenkte han ble feiret i ettertid, på mandag..!)
Men de pleier å gjøre stas på ungene med krone og sang og litt forskjellig.
Ikke fokus på kaker eller noe slikt i barnehagen vår.
Koselig å høre :)
 
2 glade barn etter bhg idag :)
Nå har vi spist kalkun karbonader, ris og salat. Digg.
Nå skal jeg begi meg ut på en sitronkake til i morgen (M liker ikke sjokoladekake noe særlig) :)..hva skal dere da? Trøtt som søren jeg...
 

Vedlegg

  • 1412265357601.jpg
    1412265357601.jpg
    83,3 KB · Visninger: 9
  • 1412265544421.jpg
    1412265544421.jpg
    81,7 KB · Visninger: 8
2 glade barn etter bhg idag :)
Nå har vi spist kalkun karbonader, ris og salat. Digg.
Nå skal jeg begi meg ut på en sitronkake til i morgen (M liker ikke sjokoladekake noe særlig) :)..hva skal dere da? Trøtt som søren jeg...
Fine barn :D
Jeg er litt daff i dag, som resultat av å ligge for lenge før jeg stod opp :p
Men, når Lillebror er lagt, skal jeg på trening med lillesøs. Det blir deilig.
I morgen formiddag reiser vi sørover for å feire Lillebror hos svigermor og vi blir over til lørdag før vi kjører hjem igjen sammen med T :)
 
Fine barn :D
Jeg er litt daff i dag, som resultat av å ligge for lenge før jeg stod opp :p
Men, når Lillebror er lagt, skal jeg på trening med lillesøs. Det blir deilig.
I morgen formiddag reiser vi sørover for å feire Lillebror hos svigermor og vi blir over til lørdag før vi kjører hjem igjen sammen med T :)
Man blir skikkelig trøtt av å ligge for lenge. Idag var jeg oppe 6.50... tidlig hehe...

Kos deg på trening :)
Hva får Eskil av dere? :-D
 
Man blir skikkelig trøtt av å ligge for lenge. Idag var jeg oppe 6.50... tidlig hehe...

Kos deg på trening :)
Hva får Eskil av dere? :-D
I morgen tidlig får han Duplo-tog.
Og sparkesykkel senere i selskapet :)
 
2 glade barn etter bhg idag :)
Nå har vi spist kalkun karbonader, ris og salat. Digg.
Nå skal jeg begi meg ut på en sitronkake til i morgen (M liker ikke sjokoladekake noe særlig) :)..hva skal dere da? Trøtt som søren jeg...
Så fine de er i uteklærne sine:) Ser ut som om Mina har vært på en real fest ;) Hvordan er bhg bursdag i Sverige da?
 
Apropo trøtt så sovna jeg mens Hermime så barne-tv :eek: :p Litt trøtt jeg også ja!
Nå er hun i seng og jeg skal slappe av, har veiledning i morgen så ikke vits å jobbe noe før jeg har fått tilbakemelding på det jeg har gjort til nå.
Mannen er ute for å hente en brukt iPhone 5 til meg. Så kvelden går vel med til å få den opp å gå tenker jeg. Har nå en 3 år gammel iPhone 4 og den går så treeeeeeigt!!!
 
Back
Topp