2 nye LOer fra meg...

Julius Umulius

Forumet er livet
Vett ikkje heilt om eg blei fornøyd med någen av de eg.... Ka syns dåkkår?? Ris og ros mottas med takk [;)]

ORIGINAL: stjernemor80

kansje bildene var litt små på den øverste.

Men den nederste var jo bare super søt!!! den likte jeg knall godt![;)]

hmmmm... kanskje det kanskje.... men jeg synes det e litt stilig med så små bilder også  [:D]

Bildene på den øverste kunne du trekt litt lenger opp, ikke mye, bare en anelse[;)]

Den nederste var bare helt nydelig! Bildene var fantastiske også likte jeg effekten med de ringene[:D]

ORIGINAL: MorgansMamma

Jeg er ikke så inne på Digi scrapping, men jeg vet da hva øyet mitt liker[:D]

Øverste:
Mulig bildene var ltt små, mendet fungerer da fint synes jeg.
Kunne de har vært flyttet litt høyrere opp gjerne?
Det betyr egentlig ingen trille, for den var kjempe fin![:D]
Flott at den var såpass enkel, og dekor elementet var nydelig-----> Drodlingen[:)]
Skarp kanarigul farge rundt den  ene rammen,  men den går jo igjen i traktoren....[:D][;)]
Tøff bakgrunn![:)]

Nederste:
Morsom
Skjønn
Herlig
Livlig
Nydelig
Perfekt!

Digget den!!!![:D] Må bare smile når jeg er på den! En LO må bare bli perfekt med slike bilder[;)]
Og teksten var  jo så enkel, men så skjønn og treffende![:D]

*sukk*[:)]

Takker for mega tilbakemelding [:)] Skal prøve å flytte bildene på den første litt opp, for å se!!

Ang tekst på den andre, takker og bukker til HOMER, for det var han som så kreativt fant opp den [;)]

Ville nok enten gjort bildene litt større på den øverste digien eller evt laget overskriften større.... LO nr 2 var bare kjempeflott! (ps Thomas lurer på hvor royaltyen hans blir av[;)])

quote:

Jeg er ikke så inne på Digi scrapping, men jeg vet da hva øyet mitt liker

Øverste:
Det betyr egentlig ingen trille, for den var kjempe fin!
Flott at den var såpass enkel, og dekor elementet var nydelig-----> Drodlingen
Skarp kanarigul farge rundt den ene rammen, men den går jo igjen i traktoren....
Tøff bakgrunn!

Nederste:
Morsom
Skjønn
Herlig
Livlig
Nydelig
Perfekt!

Digget den!!!! Må bare smile når jeg er på den! En LO må bare bli perfekt med slike bilder
Og teksten var jo så enkel, men så skjønn og treffende!

*sukk*

Takker for mega tilbakemelding Skal prøve å flytte bildene på den første litt opp, for å se!!

Ang tekst på den andre, takker og bukker til HOMER, for det var han som så kreativt fant opp den

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Ville nok enten gjort bildene litt større på den øverste digien eller evt laget overskriften større.... LO nr 2 var bare kjempeflott! (ps Thomas lurer på hvor royaltyen hans blir av[;)])

Har nå takket han iallfall [;)]

ORIGINAL: Julius Umulius

quote:

Jeg er ikke så inne på Digi scrapping, men jeg vet da hva øyet mitt liker

Øverste:
Det betyr egentlig ingen trille, for den var kjempe fin!
Flott at den var såpass enkel, og dekor elementet var nydelig-----> Drodlingen
Skarp kanarigul farge rundt den ene rammen, men den går jo igjen i traktoren....
Tøff bakgrunn!

Nederste:
Morsom
Skjønn
Herlig
Livlig
Nydelig
Perfekt!

Digget den!!!! Må bare smile når jeg er på den! En LO må bare bli perfekt med slike bilder
Og teksten var jo så enkel, men så skjønn og treffende!

*sukk*

Takker for mega tilbakemelding Skal prøve å flytte bildene på den første litt opp, for å se!!

Ang tekst på den andre, takker og bukker til HOMER, for det var han som så kreativt fant opp den

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Har nå takket han iallfall [;)]

Og så har eg flyttet bidene litt lenger opp på den øverste, synes det ble bedre [:)]

Ja det ble mye bedre. [:)]

Back
Topp