Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
True truebutikken stenger ikke når dere føder så det går nok bra;-)
Husk at de ikke skal ha det før de er over 4 uker gamle.Kom plutselig på å kjøpe d vitaminer/ tran til mini, skrev det opp på lista nå
Fin liste! må man ha laken til vogna også? Har jeg ikke tenkt på Fikk høre på barnas hus at man kan vente med tisselaken og se an behovetVis vedlegget 158803
Her er lista mi Mangler også bittelitt klær, som strømpebukser, pysj og bukser (både 50 og 56). Har egen liste på klær...
Fin liste! må man ha laken til vogna også? Har jeg ikke tenkt på Fikk høre på barnas hus at man kan vente med tisselaken og se an behovet
Vi brukte laken på vognmadrassen, vanlig laken da. Så det kan vaskes når det har blitt brukt ei stund, evt ved gulp eller sånn.Fin liste! må man ha laken til vogna også? Har jeg ikke tenkt på Fikk høre på barnas hus at man kan vente med tisselaken og se an behovet
Hadde droppet helseteppe og heller funnet et fint ullteppe. Vi hadde et par helsetepper til førstemann, men brukte det aldri.Vis vedlegget 158803
Her er lista mi Mangler også bittelitt klær, som strømpebukser, pysj og bukser (både 50 og 56). Har egen liste på klær...
Laken til vogna trengs ja, er uansett greit å ha 2-3 ekstra lakenFin liste! må man ha laken til vogna også? Har jeg ikke tenkt på Fikk høre på barnas hus at man kan vente med tisselaken og se an behovet
Hadde droppet helseteppe og heller funnet et fint ullteppe. Vi hadde et par helsetepper til førstemann, men brukte det aldri.
Hvis du strikker selv eller kjenner noen som gjør det kan du jo få et hjemmelaget før ungen kommer. Har laget noen selv, det finnes mange enkle oppskrifter