2 mnd til permisjon :)

Sofia85

Glad i forumet
Aprillykke 2016
I morgen er det akkurat 2 måneder til min permisjon starter! Tiden går fort! :) er det mye dere mangler av utstyr nå?

6,5 uker til min permisjon starter :) men er sykemeldt så merker lite til det :p kom på akuratt at det eg mangler er laken.. Har mye dyne trekk men har glemt og kjøpe laken :p eller så er alt på plass uten bleier og stelle produkt :)

44 dager igjen her til permisjon:) har nesten alt i boks, men mangler noen små ting sånn som babycall, 1 laken til seng, 1 laken til vogn, Nan morsmelkerstatning, babysaks, våtservietter og kanskje noen klær:)

6 uker til min starter!:p begynner å glede meg da det er tungt å jobbe 100% nå!:p
Vi mangler kun bleier og stellkremer :p

7,5 uker her til permisjon starter... Mye som mangler enda. Har fått noe klær og en bilstol i hus, men har vært å bestilt vogn, stellekommode og seng i dag, samt madrass til senga, to stk dyner, 2 stk dynetrekk og sengekant samt speil for å ha i bilen, så da kommer det seg... Litt leveringstid på noe av det det da, men satser på å ha alt i hus iløpet av en 4 ukers tid :) nå skal vi bare rydde og gjøre klart det siste her hjemme så blir det vel greit :)

8 uker til permisjonsstart her :D

Har henta hjem alt babyutstyret vi hadde på lager nå. Men det står enda innpakka da. :p

Mangler bare småting som bleier, stelleprodukter og sånt. Men det haster jo ikke.

Fin liste! :) må man ha laken til vogna også? Har jeg ikke tenkt på :P Fikk høre på barnas hus at man kan vente med tisselaken og se an behovet :)

Jeg har kjøpt eb vaskbar overmadrass istede for tisselaken... Den kan også tas med og brukes i for eksempel reiseseng osv ved behov. Tenkte å prøve med bare denn og så se an eventuelt behov videre, men har sett at mange mener tisselaken blir klamt...

Fin liste! :) må man ha laken til vogna også? Har jeg ikke tenkt på :P Fikk høre på barnas hus at man kan vente med tisselaken og se an behovet :)
Vi brukte laken på vognmadrassen, vanlig laken da. Så det kan vaskes når det har blitt brukt ei stund, evt ved gulp eller sånn. ;)
Bruker man skinn hele tida trenger man sikkert ikke laken. :)

Vis vedlegget 158803
Her er lista mi:) Mangler også bittelitt klær, som strømpebukser, pysj og bukser (både 50 og 56). Har egen liste på klær...
Hadde droppet helseteppe og heller funnet et fint ullteppe. Vi hadde et par helsetepper til førstemann, men brukte det aldri.
Hvis du strikker selv eller kjenner noen som gjør det kan du jo få et hjemmelaget før ungen kommer. Har laget noen selv, det finnes mange enkle oppskrifter :)

Laken til vogna trengs ja, er uansett greit å ha 2-3 ekstra laken ;)

Er 7 uker til min permisjon starter. Vi har barnefri et par dager neste uke pga barnehagestengt, så vi skal da ta en tur på Ikea. Vi mangler seng til eldstemann, stellebord og vugge, resten har vi fra førstemann :)

Hadde droppet helseteppe og heller funnet et fint ullteppe. Vi hadde et par helsetepper til førstemann, men brukte det aldri.
Hvis du strikker selv eller kjenner noen som gjør det kan du jo få et hjemmelaget før ungen kommer. Har laget noen selv, det finnes mange enkle oppskrifter :)

Hvorfor ville du droppet helseteppet? Jeg har kjøpt et, men har også flanelstepper og har strikket selv :) tenker helseteppet er fint når det er litt varmere både ute og inne...

Back
Topp