Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt det ikke bare er meg som er forvirret!Aner ikke. Jeg forstår meg ikke helt på denne utregningen, og orker heller ikke sette meg 100% inn i det heller. Jeg har termin 3 april og tenkte igår at det er akkurat en måned igjen. 4 uker og 2 dager igjen idag.
Ja, uke 37 bør de fortsatt være i magen!synes vi har aaalt for lenge igjen jeg mamsemor.. jeg har den 29.. så er vel rundt om 2mnd igjen :/ selv om man ikke vet når de kommer vil værtfall jeg gå til uke 37+..
Godt det ikke bare er meg som er forvirret!
Det er jo uansett ikke sikkert at babyen kommer på termindagen, så man vet jo egentlig ikke hvor lenge det er igjen heller. Hi hi!
Tenk at du har termin nesten en hel måned før meg!
Ja, man skal jo være takknemlig uansett. Selvfølgelig. Det spiller jo ingen rolle når de kommer.Hehe, jeg er fornøyd så lenge jeg har en termindato.
Ja, det er ganske stor forskjell på de som har tidlig i måneden og de som har seint. Men du er tredjegangs, så det blir sikkert aprilbaby på deg.
4. mars.
Har jeg da 2 måneder igjen til termin 4. mai, eller blir det feil? Det er jo nærmere 9 uker.
Og når jeg skifter uke på fredager, hvorfor er termin på mandag? Forstår at det er noen dager mer enn 40 uker, men hvorfor må det liksom være sånn?
Et svangerskap varer ca 283 dager(i norge) 280 i USA. Er jo bare tull spør du meg 3 eller 10 dager fra eller til er vel det samme.. Babyen/kroppen er vel klar når den er klar
Jeg bytter uke på søndag og har termin på en onsdag pga disse magiske 3 dagene
Me tooJa, jeg bytter uke på tirsdager, men har termin på en fredag. Langfredag, faktisk.