2 måneders "krisa"

spispilladisjøl

Gift med forumet
Lille jennie er to mnd i dag ! GURIMALLA, tiden går fort !!

Hun har hatt to mnd uten gråt, to mnd uten problemer. men nå ser det ut som hun ikke kan la være lengre, stakkars.

Hun klager mye nå, så jeg tror viljen har slått inn. men så gråter hun endel på kvelden, sparker med ben og armer - og vips så kommer det en promp! Skal ikke legge sjul på at hun er en prompedukke, hun har alltid hatt ekstremt mye luft, men ikke vondt - før nå. Er det normalt at det kan begynne så sent ? .. ellers sover hun, og sover, og sover .. utenom på kvelden/tidlig natt såklart.

Men, hun har begynt å sikle og bite på hånden, så kombinert med klaging mistenker jeg tenner (vet det kan ta flere mnd fra symptomer starter, til tenner kommer).

Må også fortelle at hun LO for første gang i går. Det var helt herlig !!

Ellers må jeg jo gratulere Siljemor88 og dere andre med 2 mnd i dag :)

Har du prøvd å holde hun mer våken på dagen så det blir mer søvn på dere?[:)]

Og det med luft o.l så kan du jo ta litt malt i melka hennes noen ganger! Problemer med magen kan starte når hun er 1 år også, ingen fasit på det vel.. Men selvfølgelig mer "normalt" når hun er så liten [:)]

Gratulerer med 2 mnd dagen til prinsessa :)

Jeg er kanskje litt bortskjemt, for det har aldri vært noe tidligere.

Nå er det slik at om hun er våken, så skal hun kun ligge på armen der jeg går rundt, om jeg setter meg ned, eller står stille hyler hun - når jeg begynner gå, så er hun stille igjen. SÅ det er kanskje fort gjort å la henne sove fremfor å holde henne våken, haha.. Hun er nyskjerrig og vil følge med på ting tror jeg, for jeg hører det bare er tull.
Er jo litt fælt å holde henne våken også, hun himler jo med øynene. Hun har sikkert en sånn teit periode, men det går seg nok til :)

Hun får MM, så malt treger hun ikke :)

Heisann!
Synes det høres veldig ut som Lea (min sin og 3 dager yngre enn baby-J). Her veives det mye med armer og ben så jeg har lagt vekk dyna om natta. Hun sikler, fiser og vil aller helst titte seg rundt. Hun sovner ikke i kurven sin om dagen lengre, men på sofaen der hun har mer oversikt.
På kveldene er hun mer urolig enn tidligere, og kan gjerne gråte (mot normalt). Hun har pleid å fall i søvn av seg selv tidligere, men nå kan hun gjerne sinnagråte litt om smokken faller ut. Det virker som hun har fått litt mer vilje de siste dagene :)
Jeg har også tenkt tanken om tenner - men etter å ha forhørt meg litt rundt, så skjer visstnok den endringen vi beskriver også uavhengig av tenner.

Gratulerer til Jennie med 2 måneder!![:D][:D]

Så kjedelig at hun har begynt nå, men det måtte vel komme[;)] Forhåpentligvis går det over like fort som det kom!
Her ser det ut til at Mikkel endelig har fortstått at det er godt å sove litt om natten[:)]

ÅÅ, så herlig at hun ler![:D][:D] Og sikkert veldig stas for pappa'n at han fikk det til! (Leste på face)

Gratulerer så masse med 2 måneder til prinsessa di!! [:D][:D][:D]
Håper der går fort over![:)][:)]

Gratulerer med 2 månedersdag! [:D] Tiden flyr så altfor fort når man tenker tilbake ja... Men samtidig er det hærlig å se de vokse og følge utviklingen for hver dag [:)]

Kan jo bare være at hun har lært seg at gråt betyr oppmerksomhet og derfor sier ifra litt oftere [;)] Eller at hun har økedøgn? Håper magevondtene gir seg igjen iallefall [:)]

Med tanke på tenner så var storebroren her MYE plaget.... Trodde de skulle komme fra han var et par måneder gammel. Mye plager og siklet og beit i alt og klaget helt til de første tenna kom da han var 8 måneder gammel.... [:'(] Han har hatt mye feber og hatt vondt leeeenge for hver tann som har kommet. Nå i jula kom de siste hjørnetennene ut og han lå syk med febner i en hel måned.... Håper virkelig lillesøster ikke blir like plaget! Noen merker jo knapt at de spretter ut! Håper lillejenta di slipper disse tannevondtene da....

Ha en fin-fin dag! [:)]

ORIGINAL: Frøken Lillan

Nå er det slik at om hun er våken, så skal hun kun ligge på armen der jeg går rundt, om jeg setter meg ned, eller står stille hyler hun - når jeg begynner gå, så er hun stille igjen. SÅ det er kanskje fort gjort å la henne sove fremfor å holde henne våken, haha.. Hun er nyskjerrig og vil følge med på ting tror jeg, for jeg hører det bare er tull.
Er jo litt fælt å holde henne våken også, hun himler jo med øynene. Hun har sikkert en sånn teit periode, men det går seg nok til :)

Husk at selv om hun får MM så kan hun ha vondt i magen og trenge det[:)]

ORIGINAL: isahell

Heisann!
Synes det høres veldig ut som Lea (min sin og 3 dager yngre enn baby-J). Her veives det mye med armer og ben så jeg har lagt vekk dyna om natta. Hun sikler, fiser og vil aller helst titte seg rundt. Hun sovner ikke i kurven sin om dagen lengre, men på sofaen der hun har mer oversikt.
På kveldene er hun mer urolig enn tidligere, og kan gjerne gråte (mot normalt). Hun har pleid å fall i søvn av seg selv tidligere, men nå kan hun gjerne sinnagråte litt om smokken faller ut. Det virker som hun har fått litt mer vilje de siste dagene :)
Jeg har også tenkt tanken om tenner - men etter å ha forhørt meg litt rundt, så skjer visstnok den endringen vi beskriver også uavhengig av tenner.

Haha, akkurat samme greine joo..

ORIGINAL: *AnjaElise*

Husk at selv om hun får MM så kan hun ha vondt i magen og trenge det[:)]

vondt i magen kan døm ha ja, men malt skal vist ikke brukes på barn som får mm!

Gratulerer med 2 mnd dagen [:)]

håper d ikke er noe langvarig for tulla da!

litt festlig.. Christer holder på med hu nå.. hu HYLER og HYLER! men så fort han reiser seg opp og står forran et lys, så stopper hun.. går man vekk fra det, så hyler hun!

Herremin for en vilje..  :P

Hihi! Vi har en sort, dinglete lampe i taket som hun elsker å stirre på, den lager masse mønster mot det hvite taket vårt, og får hun ikke titte på den på dagen eller ettermiddagen nekter hun å sove. Om jeg skal få henne til å rape og hun ikke ser lampa hyler hun ut!
Jeg tror hun har arvet morens temprament :)

Back
Topp