2 måneder til termin

Stallkjærringa

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Idag er det nøyaktig 2 måneder igjen til termin, og jeg gleder meg noe helt utrolig. .

Gleder meg til å endelig få møte den lille ☺❤

Og jeg gleder meg til jeg får kroppen min tilbake, begynner å kjenne meg tung, blir fort sliten og får fort vondt i ryggen..
Gleder meg til å kunne jobbe en hel dag sånn som før uten å ødelegge den neste..
Ble litt syting her også.. ;)

Legger ved et pyntebilde
93329d02f44e041dae856cd887f48e70

Så fin du er :happy:

I forrige uke var jeg nesten litt bekymret for at jeg ikke kom til å føle meg ferdig før fødselen, men nå har bekkenet begynt å krangle for fullt så nå tror jeg jammer meg at jeg skal være ganske så klar om 2 mnd :rolleyes:

Så fin du er :happy:

I forrige uke var jeg nesten litt bekymret for at jeg ikke kom til å føle meg ferdig før fødselen, men nå har bekkenet begynt å krangle for fullt så nå tror jeg jammer meg at jeg skal være ganske så klar om 2 mnd :rolleyes:

Ja, du sier noe der.. har vært litt bekymret for fødselen, jeg er jo flrste gangs og vet jo ikke hva jeg går til.. men tror nok at når det nærmer seg så vil jeg bare få det overstått.
Håper ikke jeg går med vond rygg de siste månedene. .

2 mnd i mårra her :) Og er supergla for at jeg jobber enda :))

Helt enig,er også klar for å få igjen kroppen og hilse på den lille!:D kjempefint bilde<3

Back
Topp