2. Kontroll i uke 12

Vil ha nummer tre

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
Er i dag 11+4 etter min beregning og 12+0 ifølge jordmor og legen. Skal på 2. kontroll hos jordmor kl 14. Tok blodprøver og slikt hos jordmor i uke 6-7, så er litt spent på om de viser likt som ved forrige svangerskap.

Gleder meg litt til å se om hun prøver å finne hjertelyden og (jeg har jo gjort det selv med doppler) :)

Så spennende! Hvordan gikk det?♡
Var egentlig en litt kjedelig time :p

Jeg fikk svar på blodprøvene og de var bra som forventet. Ellers sjekket hun bare urin og målte blodtrykket som igjen var lavt.

Sjekka ikke etter hjertelyd fordi hun aldri gjør det før etter oul. Jaja, jeg har jo gjort det sjæl, så det er ikke no stress. Jeg bare føler at det blir mer virkelig når jordmor gjør det :p haha

Var egentlig en litt kjedelig time :p

Jeg fikk svar på blodprøvene og de var bra som forventet. Ellers sjekket hun bare urin og målte blodtrykket som igjen var lavt.

Sjekka ikke etter hjertelyd fordi hun aldri gjør det før etter oul. Jaja, jeg har jo gjort det sjæl, så det er ikke no stress. Jeg bare føler at det blir mer virkelig når jordmor gjør det :p haha
Den ser jeg. Her prøver alltid jordmor etter uke 11 så lenge mor er innforstått med at det ikke er sikkert ho finner den :-)

Jeg var også i dag og spurte om hun kunne finne hjertelyd. Hun var ikke helt villig men gjorde det likevel. Også fant hun nesten med en gang! :happy::Heartred

Back
Topp