2.juledagsprating:)

MaRtE:)

Gift med forumet
morn, morn![:)]

her sitter jeg oppe med ungene og ser barnetv, de sov til halv 8 og det må være godkjent. er 1-2 timer mer enn vanlig så bra til oss å være, men de er lengre oppe på kveldene å selvsagt.

i går var vi på skøyter jeg og maria sammen med naboene, første gang for oss begge 2 og det gikk så bra[:D] jeg har ønsket meg skøyter så lenge jeg kan huske så da fikk vi til jul vi damene. thomas var på ski for første gang, hvertfall sånn ordentlige ski, og han var et naturtalent! la i vei med en gang og datt veldig lite[:)] så flink[:)]

i dag skal vi til svigermor, skal på skøyter der å. er visst skøyteis i sentrum?? eller hur skrållis?
håper forresten på noe annet enn ribbe til middag, lei[X(]

ha en fin 2.juledag[:)]

Kos dere her i dag MaRtE, og ja - det er skøyteis ved sentrum, rett ved sykehuset (og ikke så langt unna oss)! [:)]

Her sov vi til 7.15, og det er bedre enn 6.30! Ungene la seg til vanlig tid i går, de tåler rett og slett ikke å være oppe en time lengre de.
I dag skal vi til Steinkjer, på julelunsj med min slekt. Tanta mi har bursdag i dag, så da blir det koselig lunsj for å feire. Blir kalkun i dag da, det er lett mat - og noe annet enn ribbe! [;)][:)]
Ellers er det andre natt på rad at Tobias våkner opp med våt pysj og seng nå, så spørs om vi ikke må begynne med større bleier om natta. Stor gutt begynner å bli nå altså!

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Har igjen vondt i den tanna mi[:@] tror det gikk for fort når eg va der sist så nå verke den igjen så nå må eg gå med vondt til 25 januar[:@]

I dag reise me te mormoren min skal få koldtbord skal bli godt e lei de store middagene nå...

Heidi sover inne hos farmor nå i julen så vi får sovet fram på gitt[:)][:)][:)] I går og i dag har vi ikke stått opp før 10.30[:D] Eller Vilde fikk tørr bleie og melk rundt 7 da så sov vi alle samme videre[:)]

Sånn elllers så er det stilt og rolig her i gården ja[:)]

Da er vi hjemme fra koselig julelunsj! [:)] ble mett på kalkun, og det er jo ikke det verste. Lettere kjøtt det enn den andre typiske julematen. Ungene var så snille og gode, både våre og de andre ungene, så da er det jo ikke noen sak! [:)]
Resten av kvelden blir nok brukt til sofakos! Begynner å bli skikkelig sigen og trøtt allerede jeg, så kvelden blir nok ikke gammel før gamla kryper til køys..

da er familieselskapet her ferdig. Og jeg som trodde at vi ikke skal mere i jula. Så skal vi no plutselig bort imorgen, dagen etter, og dagen før nyttårsaften. Bare 5 dagen ledig jo. Jajaja, bare jeg slipper å lage til flere selskaper i jula så er jeg fornøyd.

Sløve på sofaen kveld her og. Gubben er akkurat ferdig med å måke snø. Hjelpes og mye det er kommet i natt. Nå spiser jeg sjokkis og potetgull og skal gjøre fint lite[:)]

Ble skikkelig morsom fest i går men helt kaos da vi skulle hjem. Over to timer ventetid på taxi fordi halvparten av taxien i byen hadde kjørt seg fast i snøen. Men vi kom oss nå hjem til slutt da[:)][:)][:)]

Nå har sambo sett ferdig verdens teiteste, mest usannsynlige film, så nå går vi og legger oss! [:)] *dødssliten*

ORIGINAL: Skrållan

Nå har sambo sett ferdig verdens teiteste, mest usannsynlige film, så nå går vi og legger oss! [:)] *dødssliten*

hvilken[8|]

her har vi akkuratt sett american pai filmen the book of love

ORIGINAL: suki

Hvilken film skrållan?

Jeg har sett en snowboard dokumentar!

Den fikk jeg oppheng på og måtte se også. Syyyykt rått!!

Ja, hva var det den het den igjen..? Var en 3D-film med Brendan Fraiser.. Journey to the center of the earth het den! 

ORIGINAL: Looney

Hvilken film skrållan?

Jeg har sett en snowboard dokumentar!

Den fikk jeg oppheng på og måtte se også. Syyyykt rått!!

Jeg blir nervøs bare av å se det på tv. Tenk å stå på den toppen TH kjørte ned fra helt i slutten av programmet!!! [:o]

Fyren er jo sjuk i hodet[:D]

Back
Topp