2.juledag

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Good morning :-)
Jeg er trøtt,etter en litt slitsom natt og en jente som hadde vondt i munnen pga tenner.. Selvom hun fikk paracet igår...

Uff,mannen reiser om 2 dager... Gruer meg... hater Schengen-reglene :-(

Hva er planen deres idag? Mulig vi tar en svensketur med moren min,får se om jeg får sovet litt snart ;-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Good morning :)
Jeg er trøtt,etter en litt slitsom natt og en jente som hadde vondt i munnen pga tenner.. Selvom hun fikk paracet igår...

Hva er planen deres idag? Mulig vi tar en svensketur med moren min,får se om jeg får sovet litt snart ;-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Så kjedelig med vonde tenner.
Hjørnetennene sprenger på her, men vi merker ikke noe veldig spesielt i forhold til det egentlig.
Våre har vært veldig lite plaget med tenner.
Jeg driver med kaffekoppen før jeg skal på trening med søstrene sisters!
Så er det pinnekjøttmiddag hos mamma og pappa i ettermiddag :D :D

Good morning :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Så kjedelig at han må reise igjen :( hvor lang tid må det gå før han kan komme inn igjen til Norge?

Hei hei :)

Rolig natt her :) alle sov seg gjennom uten oppvåkninger :D litt usikker på når jentene våkna, jeg og Leoh sto opp litt før 11:P

Er så kjedelig med vind! Blir så vanskelig å komme seg ut..
Vet ikke helt hva vi skal finne på idag.. kansje prøve meg på Bountykuler etterpå, sammen med Emira :) men får se ;)

Ha en fin dag :)

Hei på dere.
Jeg har hatt ei drittnatt og er litt sur i dag. Tannverk, vond pute, vind som bråker og våkent barn er en dårlig kombi, som gjorde at jeg ikke fikk sove før kl.04.:(
Nå har jeg, Jenny, pappaen min, Goggen (hunden) og to nevøer vært ute på oppdagelsesferd; "HVOR har det blitt av vannet i bekken?":p Når vi kom hjem igjen, bestilte vi kakao og mandariner som vi kosa oss med ute. Jenny er lagt for en dubb ute i vogna si, jeg skal ha i meg kaffe, og etterpå blir det nok et familieselskap.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hei på dere.
Jeg har hatt ei drittnatt og er litt sur i dag. Tannverk, vond pute, vind som bråker og våkent barn er en dårlig kombi, som gjorde at jeg ikke fikk sove før kl.04.:(
Nå har jeg, Jenny, pappaen min, Goggen (hunden) og to nevøer vært ute på oppdagelsesferd; "HVOR har det blitt av vannet i bekken?":p Når vi kom hjem igjen, bestilte vi kakao og mandariner som vi kosa oss med ute. Jenny er lagt for en dubb ute i vogna si, jeg skal ha i meg kaffe, og etterpå blir det nok et familieselskap.

Uff, for en knip natt :(

Så kjedelig at han må reise igjen :( hvor lang tid må det gå før han kan komme inn igjen til Norge?
Det er kun 1 dag,men han må til hjemlandet og fikse en del papirer så går nok fort 1 mnd desverre... Også blir det så dyrt.. 2500 kr en vei,og da har han ikkr bestilt hjemober reisen..

Så deilig med bountykuler da.. liker ikke kokos selv,men mannen elsker bounty. Så send gjerne over noen :p

Deilig at du fikk sove lenge da :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hei på dere.

Uff.. så kjipt.... er tannlegen oppe i morgen så du kan få en time?
Var på tannlegevakten på kvelden 30.des i fjor og trakk en visdomstann som ble sååå vond. 1 minutt tok det og kostet 3600 kr. Helt sykt!!!!

God bedring.
Hjelper å tygge på nellikspikere og spytte ut igjen og gjenta :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Så kjedelig med vonde tenner.
Hjørnetennene sprenger på her, men vi merker ikke noe veldig spesielt i forhold til det egentlig.
Våre har vært veldig lite plaget med tenner.
Jeg driver med kaffekoppen før jeg skal på trening med søstrene sisters!
Så er det pinnekjøttmiddag hos mamma og pappa i ettermiddag :D :D
Hjørnetennene her og. Tror det er 4. Kommer ikke inn i munnen hennes.. Hehe..

Begge mine har vært sykt plaget også. Mange urolige netter. Slitsomt :-(
Mamma har 4 barn og ingen av oss hadde det vondt. Rart...

Kålormen Wael 14.10.11♡

Uff.. så kjipt.... er tannlegen oppe i morgen så du kan få en time?
Var på tannlegevakten på kvelden 30.des i fjor og trakk en visdomstann som ble sååå vond. 1 minutt tok det og kostet 3600 kr. Helt sykt!!!!

God bedring.
Hjelper å tygge på nellikspikere og spytte ut igjen og gjenta :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Jeg har time i slutten av januar hos en spesialist, så jeg ser det an litt tror jeg. Er ikke så hypp på tannleger, så om jeg skal dra før jeg MÅ, da skal det være ille vondt.:)

Vurderer å reise hjem etter mat i dag, istedet for å overnatte ei natt til. Bedre å være hjemme hos seg selv og i det minste ligge godt om nettene skal være så trøblete.

God bedring til Mina. Håper vondtene gir seg snart.

Heihei! :)
Hermine holder på å få jeksel nr 3 og 4 men hun plages ikke av de, og har to netter på rad nå sovet til kl 07 uten en lyd:D Så fikk hun flaska med mme før hun og pappan sto opp:)
Idag har vi hatt formiddagsbesøk av mommo og olde (olle som hun sier) og Hermine serverte både luftsuppe og luft-te :p ...de fikk kaffe og julekaker av meg etterpå;)
Nå snorker Hermine litt i vogna og vi skal spise kveite hos svigers :)

*Surfer mobilt*

Det er kun 1 dag,men han må til hjemlandet og fikse en del papirer så går nok fort 1 mnd desverre... Også blir det så dyrt.. 2500 kr en vei,og da har han ikkr bestilt hjemober reisen..

Så deilig med bountykuler da.. liker ikke kokos selv,men mannen elsker bounty. Så send gjerne over noen :p

Deilig at du fikk sove lenge da :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

For noe dritt:( ser ikke problemet i å bare la han være her! Han har jo kone og barn i Norge jo:confused:

Hehe skjønner ikke at man ikke kan like noe sånt :P heheh.. syns det er så godt med kokos og sjokolade sammen :D

Liana har på seg kosedress og tøfler som hun fikk til jul :)

1388070411404.jpg
1388070443581.jpg
1388070458557.jpg

Også må jeg slenge meg bilde jeg tok av Emira igår kveld i sin nye pysj:)
1388070388581.jpg

For noe dritt:( ser ikke problemet i å bare la han være her! Han har jo kone og barn i Norge jo:confused:

Hehe skjønner ikke at man ikke kan like noe sånt :P heheh.. syns det er så godt med kokos og sjokolade sammen :D
Nei,det kan du si.
De tenker kun på inntekten.... men men... ordner det på ett vis :-)

Elsker sjokolade altså,bare uten kokos,og fruktfyll ;-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Nei,det kan du si.
De tenker kun på inntekten.... men men... ordner det på ett vis :-)

Elsker sjokolade altså,bare uten kokos,og fruktfyll ;-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Ja han får hvertfall komme tilbake ;) så får vi håpe det ikke tar så altfor lang tid :)

Å ja, sjokolade slår vel all godteri og søtsaker for min del :P hehehe..

Så søte de er i de nye klærne sine da :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Takk :) og masse mer klær er det :P Deilig med påfyll! Også så mange fine plagg i har fått :)

Back
Topp