Tok ut jula igår, jeg
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok ut jula igår, jeg
Hmh, hørt såntjaja, vi koser oss nå med jul og ferie ennå vi, og gleder meg til å komme hjem og nyte julepynten hjemme ennå litt til før det hele er over
![]()
Haha, ja vil tro hun blir ei stor frøkenmorro da!
Går hun fint sammen med barna? Blir de trygge på henne?
Så flott da! Store hunder skjønner jo ofte at de blir veldig store, og får lynne deretter. Jo mindre hund des mer hyperaktivHu er då glad i unga, så hi veit ikke hva hu skal gjøre av seg når de står opp på morranlikeså med kattene, men kattene ekke like glad i hu
Hu er litt voldsom ennå og blir fort leken, men jentene sier bestemt "nei" til henne og da lystrer hu
hi er veldig lydig, så har vært heldig og fått ei forholdsvis rolig, men stor frøken
Skjønner det ja! Jeg har hatt minimalt med pynt fremme i år, og det meste nips i høyden, på sjenken, i vinduskarmen o.l. Men det har blitt bært rundt på endel nisser og dilldall daJeg er glad i julepynt altså, men jeg var også litt lei av å rydde alt bort fra Lillebror hele tiden og det stod ting overalt her![]()
Pynten får nok bli litt lenger til neste år!
God kveld i stuen, søtinger
Idag har jeg har fått bytte på alle sengene, støvsugd HELE huset og igår fikk jeg rydda bort julen og vaske vinduer
Emmeth er ikke i form, men har blitt litt bedre etter han begynte på penicillinSå det går framover, men tar seg mye til ørene, men det har han jo igrunn alltid gjort, så tydelig det plager han!
Nå er det tent lys i stua og er nå straks badetid på a morhehe.. Fikk idag endelig åpna det nye simkortet mitt, Onecall har vrt stengt i jula, så ikke fått brukt den nye moben før idag
![]()
Kjenner jeg er dødstrøtt, så blir nok veldig tidlig kvelden på meg idag! Emmeth er litt våken på natta nå pga ørevondt, så må få litt ekstra søvn når jeg kanI morgen er det første skole- og bhgedag etter juleferien(var stengt idag pga p.leggingsdag) og det må jeg innrømme blir VELDIG godt
![]()
Enig i det, finnes ikke snø her i lofoten så det er en surrealistisk kombo med julelys og julepynt men bar bakke, grønne enger og sauer ute på beite i januarNull julestemning uten snø, gitt
Nei,ikke tusjer,men fargeblyanter som hun "stjeler" når W tegner hehe..
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Katten vår har pleid å være ute i 1-2 timer 2-3 ganger hver dag.
Nå har han vært ute i 11 timer. Bekymret jeg nå.
Håper ikke han har blitt påkjørt
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Vi har noen myke nisser som har stått i den lave vinduskarmenSkjønner det ja! Jeg har hatt minimalt med pynt fremme i år, og det meste nips i høyden, på sjenken, i vinduskarmen o.l. Men det har blitt bært rundt på endel nisser og dilldall da![]()
Så flott da! Store hunder skjønner jo ofte at de blir veldig store, og får lynne deretter. Jo mindre hund des mer hyperaktiv![]()
![]()
Flinke du som står på hjemmejeg tenkte å rydde bort julen imårra når snuppene er i bhg
ellers får jeg så mye "hjelp"
haha..
Godt Emmeth er på bedringens vei
Hva syns du om den nye mobilen?jeg er veldig fornøyd (etter reperasjonene) selvom det ikke er såå stor forskjell fra s2 til s4
![]()
Enig i det, finnes ikke snø her i lofoten så det er en surrealistisk kombo med julelys og julepynt men bar bakke, grønne enger og sauer ute på beite i januar![]()
![]()
Ja, pynten i vinduet lever noe farlig siden hun lett jumper opp i sofaen, men hun er stort sett veldig flink å høre etter når hun får beskjed om å la noe være!Vi har noen myke nisser som har stått i den lave vinduskarmen![]()
Og så har vi en skjenk, men den står inntil ryggen på sofaen slik at han er kjapt oppå derMen vi har hatt litt ekstra lys og slikt da. Og adventsstjerne selvsagt
![]()
Jeg er veldig fornøyd, ikke noe og utsette på denhehe, ja og er så digg og ha en kjent tlf mht hvilke taster man skal trykke på, blir så fort en vane
hatt samsung i 6 år nå
Ja, Moben din har vært på noen reperasjoner nå vel?bra den funker nå da
Hahaha, fikk litt hjelp av jentene igår og, men gikk forsåvidt greit
Nelly er som han Emil, vil bare hjelpe til, men går alltid galt.. Så siden igår har hu knust et vinglass og en telys holder. Stakkars, hu blir såå lei seg, for hu gjør det jo ikke med vilje.
Hehe så bra du er fornøydja jeg også har hatt samsung i noen år nå, og er fornøyd med merket
og veldig enig med deg at det var godt å få noe man er kjent med fra før
hehe ja min har vært på rep. 3 ganger
første gang fiska dem den ikke, men fikk det tilbake med samme feil + nye feil
andre gang fiksa dem problemene(byttet hovedkortet) og 3 gang var det bare batteriet som var ødelagt, så var vel egentlig ikke en rep.
fikk bare nytt batteri
Haha uff, forstår hun godt da! Er jo ikke så lett når man bare mener det godthun blir nok mer forsiktig etterhvert
hvis hun ikke blir som den ene søstra mi da
hun er sååå vimsete og mister ting, glemmer ting og tang hos andre eller ute, og roter bort (spesielt) mobilen
sånn har hun alltid vært!
Hermine er så morsom om dagen, hun synes hun selv er fryktelig morsom og sier "mine ati" (Hermine artig) og lager en skikkelig falsk latter "hæ,hæ,hæ"![]()
HahahahaHermine er så morsom om dagen, hun synes hun selv er fryktelig morsom og sier "mine ati" (Hermine artig) og lager en skikkelig falsk latter "hæ,hæ,hæ"![]()