2.januar.

Katten vår har pleid å være ute i 1-2 timer 2-3 ganger hver dag.
Nå har han vært ute i 11 timer. Bekymret jeg nå.

Håper ikke han har blitt påkjørt :(

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Det går helt sikkert bra. Plutselig tar de seg en tur :D

God kveld i stuen, søtinger:)
Idag har jeg har fått bytte på alle sengene, støvsugd HELE huset og igår fikk jeg rydda bort julen og vaske vinduer;)
Emmeth er ikke i form, men har blitt litt bedre etter han begynte på penicillin:) Så det går framover, men tar seg mye til ørene, men det har han jo igrunn alltid gjort, så tydelig det plager han!
Nå er det tent lys i stua og er nå straks badetid på a mor:D hehe.. Fikk idag endelig åpna det nye simkortet mitt, Onecall har vrt stengt i jula, så ikke fått brukt den nye moben før idag;)
Kjenner jeg er dødstrøtt, så blir nok veldig tidlig kvelden på meg idag! Emmeth er litt våken på natta nå pga ørevondt, så må få litt ekstra søvn når jeg kan;):) I morgen er det første skole- og bhgedag etter juleferien(var stengt idag pga p.leggingsdag) og det må jeg innrømme blir VELDIG godt:):p
Så flink du er :-)
God bedring til Emmeth'en. Ikke noe godt med øreverk,stakkars.
Håper han blir fort frisk igjen.

Godt å sove litt ekstra,når man har dårlige netter :-)
Deilig med ny tlf.
Hvordan tlf er det? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

T har aldri vært sånn som har tegnet eller kilppet i alt og ingenting heller =)
Spørs på Lillebror da!

Haha ja spørs på Lillebror ;) jeg har hvertfall 2 jenter som er som natt og dag :P er jo Liana som lærer Emira "rampestreker" :eek::p

Tegner på vegger og dører?
Ligger det tusjer lett tilgjengelig for de små da eller? :p
Her ligger de alltid ryddet bort, og vi er veldig påpasselige på at T rydder opp etter seg :p
Samme her, tegne og male gjør vi ved bordet og når vi er ferdig blir alt pakket langt vekk ;)

Hellu :)
Har handla litt klær i str 92 på salg idag, Hermine er aaaakkurat på tur inn i klær i 86 så tenker kanskje 92 blir mot sommeren. Har kjøpt ei deilig dongeribukse med strikk i livet, tre bodyer og to gensere fra NameIt :) har jo et håp om at hun blir bleiefri utpå våren, men tenker som så at vi kan vel bruke bodyer selv om hun slutter med bleier? Det er vel liten sjanse uansett for at hun blir å klare å komme seg på do og kle av/på seg selv som toåring :p ;)
Betalte 300kr for alle de klærne, så salg er gode greier altså! :D

Katten vår har pleid å være ute i 1-2 timer 2-3 ganger hver dag.
Nå har han vært ute i 11 timer. Bekymret jeg nå.

Håper ikke han har blitt påkjørt :(

Kålormen Wael 14.10.11♡

Han er nok bare ute og farter og koser seg:D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gulvvask unnagjort før jeg ble for støl!
Nå må jeg bare få på plass igjen stoler og sofabord, tømme vaskebøtta og gå med sølpa :p
Jula er nesten ute her. T og mannen tok treet og det meste av pynten mens jeg trente i dag. Litt deilig, siden det ble i trangeste laget med det treet vårt :p

Gulvvask unnagjort før jeg ble for støl!
Nå må jeg bare få på plass igjen stoler og sofabord, tømme vaskebøtta og gå med sølpa :p
Jula er nesten ute her. T og mannen tok treet og det meste av pynten mens jeg trente i dag. Litt deilig, siden det ble i trangeste laget med det treet vårt :p
Whaaaat??? Jula UT allerde? :eek: men det er jo bare 2.januar?! :p Her tviholdes det på jul til 13.dagen, tradisjon tro! ;)

Så flink du er :-)
God bedring til Emmeth'en. Ikke noe godt med øreverk,stakkars.
Håper han blir fort frisk igjen.

Godt å sove litt ekstra,når man har dårlige netter :-)
Deilig med ny tlf.
Hvordan tlf er det? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Takk, følte virkelig at nå måtte det ryddes litt;) Ikke gjort en døyt i jula, hatt besøk i over 14 dager, så lissom ikke vært tid til det:eek::p Ja, merker det har blitt litt for seine kvelder noen uker nå..
Han er heldigvis begynt og bli bedre:)
Hvit Samsung galaxy s4:)

Whaaaat??? Jula UT allerde? :eek: men det er jo bare 2.januar?! :p Her tviholdes det på jul til 13.dagen, tradisjon tro! ;)
Ja nå ble den tatt ut, gitt. For at det ikke skulle drøye til mannen plutselig er tilbake på jobb og det blir bare jeg som har tid.
Helgen flyr av gårde med planer og besök, derfor ville vi gjøre det nå.
Og det føles godt! :p

Apropo, hvordan går det med valpen? :)

Selma har det kjempefint og i morgen er det 3 uker siden vi fikk henne:D:D:D
Kan legge inn noen bilder i morra. I morgen er hu 11 uker og har dobla str sidden vi fikk henne:p

Takk, følte virkelig at nå måtte det ryddes litt;) Ikke gjort en døyt i jula, hatt besøk i over 14 dager, så lissom ikke vært tid til det:eek::p Ja, merker det har blitt litt for seine kvelder noen uker nå..
Han er heldigvis begynt og bli bedre:)
Hvit Samsung galaxy s4:)

Har hvit s3 :-)
Synd det er så dårlig batteri på den.....

Kålormen Wael 14.10.11♡

Ja nå ble den tatt ut, gitt. For at det ikke skulle drøye til mannen plutselig er tilbake på jobb og det blir bare jeg som har tid.

Tok ut jula igår, jeg;)

Har hvit s3 :-)
Synd det er så dårlig batteri på den.....

Kålormen Wael 14.10.11♡

Kjipt.med dårlig batteri:(Hadde s2 og batteriet feilte ikke noe på den:rolleyes:

Hmh, hørt sånt :p jaja, vi koser oss nå med jul og ferie ennå vi, og gleder meg til å komme hjem og nyte julepynten hjemme ennå litt til før det hele er over ;)

Selma har det kjempefint og i morgen er det 3 uker siden vi fikk henne:D:D:D
Kan legge inn noen bilder i morra. I morgen er hu 11 uker og har dobla str sidden vi fikk henne:p

Haha, ja vil tro hun blir ei stor frøken :D morro da!
Går hun fint sammen med barna? Blir de trygge på henne?

Back
Topp