2.januar.

Hei :)

Jeg sitter og får litt gift i kroppen ;-p

Simone og Pappan er hjemme alene, og koser seg :) i morgen skal hun starte i bhg! :) håper å få reise hjem i kveld OG at immunforsvaret mitt er såpass bra st jeg får være med i bhg :)

Mamna og pappa er med meg til Trondheim, så denne gangen har vi bil :) håper å være i form til shopping etterpå før vi reiser hjem :)

Slenger inn et bilde jeg fikk av Simone i dag tidlig. Hun har fått recliner til jul og storkoser seg foran
tv-en :)

Vis vedlegget 45268
Jøss, det var litt av en godstol til en liten kropp :D
Så spennende med bhg start, hun blir sikkert å stortrives det sammen med andre barn!

Lykke til med cellegiften! Er det siste runde før lillebror kommer?

Simone og Pappan er hjemme alene, og koser seg :) i morgen skal hun starte i bhg! :) håper å få reise hjem i kveld OG at immunforsvaret mitt er såpass bra st jeg får være med i bhg :)

Mamna og pappa er med meg til Trondheim, så denne gangen har vi bil :) håper å være i form til shopping etterpå før vi reiser hjem :)

Slenger inn et bilde jeg fikk av Simone i dag tidlig. Hun har fått recliner til jul og storkoser seg foran

Vis vedlegget 45268

Håper dere fikk shoppet litt, masse salg i dag:-) Synd vi ikke kan tilby deg litt bedre vær:p:spamani

Snakker vi en fremtidig Munch her?
Wael som har tegnet i dusjen nå :-)

Ser.dere ansiktet på siste bildet?
Bare sidelengs hehe..

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Hehe moro når dem tegner på vegger o.l :P her har Liana blitt hekta på å tegne på dører:eek::p

Vis vedlegget 45268

Fine Simone :) hvordan er formen din nå? Håper du ikke har for mye plager ;)

Hei på dere :)

Jentene våkna vel rundt 7:30 idag men jeg og Leoh sov til 11:30 :P Emira er feberfri og frisk :D er noe som har gått i bhg i det siste, flere barn har plutselig blitt slått av høy feber og har hatt det i 1-2 dager og blitt frisk igjen! Har vært planleggingsdag i bhg idag, så da har dem fått være hjemme en ekstra dag :) Liana er veldig svingete i humøret, så har nok ikke fått sovet seg ferdig. Men vi har fått vært på en trilletur alle mann idag :) deilig! :D

Hva er planene deres for kvelden da?
Her blir det å slappe av når ungene sover ;):)

Hei på dere :)

Jentene våkna vel rundt 7:30 idag men jeg og Leoh sov til 11:30 :P Emira er feberfri og frisk :D er noe som har gått i bhg i det siste, flere barn har plutselig blitt slått av høy feber og har hatt det i 1-2 dager og blitt frisk igjen! Har vært planleggingsdag i bhg idag, så da har dem fått være hjemme en ekstra dag :) Liana er veldig svingete i humøret, så har nok ikke fått sovet seg ferdig. Men vi har fått vært på en trilletur alle mann idag :) deilig! :D

Hva er planene deres for kvelden da?
Her blir det å slappe av når ungene sover ;):)
Så bra at Emira er i bedre form.:)
Her blir det også avslapping når vesla har lagt seg! ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hehe moro når dem tegner på vegger o.l :P her har Liana blitt hekta på å tegne på dører:eek::p
Er heldigvis vannfarger eller hva det heter.
Kjøpt på apoteket i Sverige,og er med eget viskelær :-)
Så går fort bort hehe..

Mina derimot,er lik Liana.
Tegner OVERALT! kjipt altså...

Så bra Emira er frisk igjen.
2 av tantebarna mine har også hatt/har feber....
Kanskje noe som går..

Idag skal jeg selv bare slappe av...
Er sliten idag..som vanlig.
Har en panelovn her,som Wael dytta en plastikkleke oppi,og satt på 30.
Merket det ikke med en gang. Siden det er i gangen...

Lukter grusomt her nå.
Alle dører og vinduer oppe. Skummelt...!!!
Holder på å fryse ihjel nå,selvom den andre ovnen står på fullt...
Lurer på hvor lenge jeg bør lufte ut.
30 min nå!

Kålormen Wael 14.10.11♡

Sukkersnusk: fikk du kjøpt canesten idag? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Tegner på vegger og dører?
Ligger det tusjer lett tilgjengelig for de små da eller? :p
Her ligger de alltid ryddet bort, og vi er veldig påpasselige på at T rydder opp etter seg :p

Så bra at Emira er i bedre form.:)
Her blir det også avslapping når vesla har lagt seg! ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja det er bra :D liker ikke stemningen i huset når noen av barna er syke:(

Avslapping liker vi ;):P hehe..

Er heldigvis vannfarger eller hva det heter.
Kjøpt på apoteket i Sverige,og er med eget viskelær :-)
Så går fort bort hehe..

Mina derimot,er lik Liana.
Tegner OVERALT! kjipt altså...

Så bra Emira er frisk igjen.
2 av tantebarna mine har også hatt/har feber....
Kanskje noe som går..

Idag skal jeg selv bare slappe av...
Er sliten idag..som vanlig.
Har en panelovn her,som Wael dytta en plastikkleke oppi,og satt på 30.
Merket det ikke med en gang. Siden det er i gangen...

Lukter grusomt her nå.
Alle dører og vinduer oppe. Skummelt...!!!
Holder på å fryse ihjel nå,selvom den andre ovnen står på fullt...
Lurer på hvor lenge jeg bør lufte ut.
30 min nå!

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hehe ja sånne farger er kjekke! Om vi skulle fått kjøpt hus, så har jeg lyst til å lage et stort tegneområde på en vegg, med sånn maling som er laget for sånt :D så kan dem tegne så mye dem vil! Haha..

Er nok noe som går ja, syns det bare er rart det kun er feber og ikke noe mer? Eneste var at Emira klaga litt på halsen natt til igår! Meeen greit for meg at det gikk fort over :P

Oj da:eek: så skummelt! Godt at dere merket det før det tok fyr! Sånn lukt sitter lenge også.. her har jeg ikke turt å sette på panelovnen vi har på kjøkkenet, for Liana putter alt mulig inni den heletida:P

Her ligger de alltid ryddet bort, og vi er veldig påpasselige på at T rydder opp etter seg :p

Haha her er det fargeblyanter som er på rommet til Emira.. Liana har funnet ut hvor de pleier å ligge og har visst ikke problemer med å få åpnet penalet heller :P men det er farger som er lett å vaske bort da:) heldigvis!

Haha her er det fargeblyanter som er på rommet til Emira.. Liana har funnet ut hvor de pleier å ligge og har visst ikke problemer med å få åpnet penalet heller :p men det er farger som er lett å vaske bort da:) heldigvis!
JA det er bra! :D
Tipper det hadde vært veldig nedtagget her om tusjer var lett tilgjengelig :p

JA det er bra! :D
Tipper det hadde vært veldig nedtagget her om tusjer var lett tilgjengelig :p

Ja har ikke gitt Emira tusjer engang.. og pennene er lagt på høyere plasser :) men må si at dette med å tegne på dører og lekebordet til Emira har vært Liana sin idé :P Emira har aldri gjort sånt før:eek::p

Ja har ikke gitt Emira tusjer engang.. og pennene er lagt på høyere plasser :) men må si at dette med å tegne på dører og lekebordet til Emira har vært Liana sin idé :p Emira har aldri gjort sånt før:eek::p
T har aldri vært sånn som har tegnet eller kilppet i alt og ingenting heller =)
Spørs på Lillebror da!

Vis vedlegget 45268

Hehe, ser ut som hu storkoste seg i go`stolen foran tv`n;):)
Hvordan går det med deg? Blir du i dårlig form av cellegiften?:( Håper du har hatt en god jule- og nyttårsfeiring på tross av omstendighetene:) Har tenkt masse på deg/dere:)<3

God kveld i stuen, søtinger:)
Idag har jeg har fått bytte på alle sengene, støvsugd HELE huset og igår fikk jeg rydda bort julen og vaske vinduer;)
Emmeth er ikke i form, men har blitt litt bedre etter han begynte på penicillin:) Så det går framover, men tar seg mye til ørene, men det har han jo igrunn alltid gjort, så tydelig det plager han!
Nå er det tent lys i stua og er nå straks badetid på a mor:D hehe.. Fikk idag endelig åpna det nye simkortet mitt, Onecall har vrt stengt i jula, så ikke fått brukt den nye moben før idag;)
Kjenner jeg er dødstrøtt, så blir nok veldig tidlig kvelden på meg idag! Emmeth er litt våken på natta nå pga ørevondt, så må få litt ekstra søvn når jeg kan;):) I morgen er det første skole- og bhgedag etter juleferien(var stengt idag pga p.leggingsdag) og det må jeg innrømme blir VELDIG godt:):p

Nei,ikke tusjer,men fargeblyanter som hun "stjeler" når W tegner hehe..

Kålormen Wael 14.10.11♡

Katten vår har pleid å være ute i 1-2 timer 2-3 ganger hver dag.
Nå har han vært ute i 11 timer. Bekymret jeg nå.

Håper ikke han har blitt påkjørt :(

Kålormen Wael 14.10.11♡

Back
Topp