Ja, det er godt med lang ferie og ikke minst ekstra lang juuuul!!!Deilig med noen dager ekstra![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er godt med lang ferie og ikke minst ekstra lang juuuul!!!Deilig med noen dager ekstra![]()
Jøss, det var litt av en godstol til en liten kroppHei![]()
Jeg sitter og får litt gift i kroppen ;-p
Simone og Pappan er hjemme alene, og koser segi morgen skal hun starte i bhg!
håper å få reise hjem i kveld OG at immunforsvaret mitt er såpass bra st jeg får være med i bhg
![]()
Mamna og pappa er med meg til Trondheim, så denne gangen har vi bilhåper å være i form til shopping etterpå før vi reiser hjem
![]()
Slenger inn et bilde jeg fikk av Simone i dag tidlig. Hun har fått recliner til jul og storkoser seg foran
tv-en![]()
Vis vedlegget 45268
Hei
håper å få reise hjem i kveld OG at immunforsvaret mitt er såpass bra st jeg får være med i bhg
Mamna og pappa er med meg til Trondheim, så denne gangen har vi bilhåper å være i form til shopping etterpå før vi reiser hjem
Slenger inn et bilde jeg fikk av Simone i dag tidlig. Hun har fått recliner til jul og storkoser seg foran
tv-en
Vis vedlegget 45268

Snakker vi en fremtidig Munch her?
Wael som har tegnet i dusjen nå
Ser.dere ansiktet på siste bildet?
Bare sidelengs hehe..
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Hei![]()
![]()
![]()
tv-en![]()
Vis vedlegget 45268
Så bra at Emira er i bedre form.Hei på dere
Jentene våkna vel rundt 7:30 idag men jeg og Leoh sov til 11:30Emira er feberfri og frisk
er noe som har gått i bhg i det siste, flere barn har plutselig blitt slått av høy feber og har hatt det i 1-2 dager og blitt frisk igjen! Har vært planleggingsdag i bhg idag, så da har dem fått være hjemme en ekstra dag
Liana er veldig svingete i humøret, så har nok ikke fått sovet seg ferdig. Men vi har fått vært på en trilletur alle mann idag
deilig!
Hva er planene deres for kvelden da?
Her blir det å slappe av når ungene sover![]()
Er heldigvis vannfarger eller hva det heter.Hehe moro når dem tegner på vegger o.lher har Liana blitt hekta på å tegne på dører
![]()
Så bra at Emira er i bedre form.
Her blir det også avslapping når vesla har lagt seg!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Er heldigvis vannfarger eller hva det heter.
Kjøpt på apoteket i Sverige,og er med eget viskelær![]()
Så går fort bort hehe..
Mina derimot,er lik Liana.
Tegner OVERALT! kjipt altså...
Så bra Emira er frisk igjen.
2 av tantebarna mine har også hatt/har feber....
Kanskje noe som går..
Idag skal jeg selv bare slappe av...
Er sliten idag..som vanlig.
Har en panelovn her,som Wael dytta en plastikkleke oppi,og satt på 30.
Merket det ikke med en gang. Siden det er i gangen...
Lukter grusomt her nå.
Alle dører og vinduer oppe. Skummelt...!!!
Holder på å fryse ihjel nå,selvom den andre ovnen står på fullt...
Lurer på hvor lenge jeg bør lufte ut.
30 min nå!
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Tegner på vegger og dører?
Ligger det tusjer lett tilgjengelig for de små da eller?![]()
Her ligger de alltid ryddet bort, og vi er veldig påpasselige på at T rydder opp etter seg![]()
JA det er bra!Haha her er det fargeblyanter som er på rommet til Emira.. Liana har funnet ut hvor de pleier å ligge og har visst ikke problemer med å få åpnet penalet hellermen det er farger som er lett å vaske bort da
heldigvis!
JA det er bra!![]()
Tipper det hadde vært veldig nedtagget her om tusjer var lett tilgjengelig![]()
T har aldri vært sånn som har tegnet eller kilppet i alt og ingenting heller =)Ja har ikke gitt Emira tusjer engang.. og pennene er lagt på høyere plassermen må si at dette med å tegne på dører og lekebordet til Emira har vært Liana sin idé
Emira har aldri gjort sånt før
![]()
Hei
tv-en
Vis vedlegget 45268
Nei,ikke tusjer,men fargeblyanter som hun "stjeler" når W tegner hehe..Tegner på vegger og dører?
Ligger det tusjer lett tilgjengelig for de små da eller?![]()
Her ligger de alltid ryddet bort, og vi er veldig påpasselige på at T rydder opp etter seg![]()