2 inn?

Vidorra

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Dere som tilhører det private - har dere fått to egg inn? I så fall på hvilket forsøk? Foreslo dere dette selv, eller foreslo klinikken det?

Skal ha mitt andre innsett, og første frys. Har fire på frys. Har litt lyst til å høre om to, men det er vel tidlig å begynne med det.

Jeg har fem på frys i tre strå. I to av stråene er det to egg. I det siste er det ett. Slik jeg har forstått det så er det ikke uvanlig at man setter inn to når det er fryse egg :-)

Jeg og har 5 egg, fordelt på 3 strå: 2+2+1.

Vet ikke om de setter inn det ene først eller om de setter inn 2 først.

Men uansett så setter de inn begge som er i samme strå når de først blir tint (så sant begge overlever tining).

Dere som tilhører det private - har dere fått to egg inn? I så fall på hvilket forsøk? Foreslo dere dette selv, eller foreslo klinikken det?

Skal ha mitt andre innsett, og første frys. Har fire på frys. Har litt lyst til å høre om to, men det er vel tidlig å begynne med det.
De setter sjeldent inn 2 på første forsøk. Men på mitt 3. (2. runde ble det ikke satt inn noe) spurte vi på forhånd om de kunne vurdere å la oss få inn 2. Da det kom til innsett var det bare 2 egg som hadde overlevd, og det ene ville ikke tålt å bli fryst. Det samme skjedde på vårt 4. nå også. 2 inn siden det ene ikke ville tålt frys. De fryser gjerne 2 og 2 da det hender at egg ikke tåler opptining. Så da har de evt. 2 egg. Og er man heldig, så kan man jo få inn begge og:) Men man bør spørre i forkant så de kan ta den avgjørelsen FØR dere kommer dit:)

De frøs mine fire i fire strå. Så det spørs vel om jeg får inn to. Tror jeg skal spørre iaf, jeg hadde følt at sjansen var så mye bedre med to egg. Jeg vet jo at sjansen ikke øker noe særlig, bare 6-10% har jeg lest.

Men, jeg tar veldig gjerne de prosentene jeg. Spesielt siden det er fryseforsøk.

Siden de har fryst hvert egg i eget strå vil jeg tro de mener bare å sette inn 1 om gangen. Men spør likevel :) kanskje de er villige til å tine 2 strå. Jeg vet ikke hvordan det blir i praksis, men bør jo ikke være umulig.

Back
Topp