2. gangsgravide

Ferraribabe

Forumet er livet
Hvordan syns dere 2 graviditeten gikk??? Syns det går så utfattelig fort, føles som bare uker siden jeg satt med testen i hånden, og nå er det bare litt over 9 uker og 2 dager til termin igjen[&:]

for meg var den andre graviditeten mye verre. tyngre både fysisk og psykisk. men så var jeg 5 år eldre også da. kan ha noe med det å gjøre...

syns andregang var myyye verre!!! kan ikkej hsuke at eg var så utslitt med første..og førstegang kunne eg jo bare legge meg til og sove, slappe av når eg ville...gikk jo ikkje denne gang [:'(]

Syntes det går VANVITTIG fort! Nesten litt for fort!! [:D]

førstegang jeg var gravid tenkte jeg omtrent ikke på at jeg var gravid

nå er det mye mer slitsomt..

Gått mye raskere denne gangen![:)] Og var mye mindre kvalm denne gangen, noe som er kjempe deilig! Men føler jeg kommer til å få en mye større mage, så det blir spennende å se hvordan sommermånedene blir[;)][:)] Kanskje litt mer nervøs denne gangen, men ikke noe jeg ikke klarer å takle. Og gleder meg mye mer!! Nå vet jeg jo hvor fantastisk resultatet blir[:D]

Nr 1 var en lek, nr 2 var pyton, nr 3 går fint nå og mye fortere enn de to forrige [:)]

Syns det går like fort denne gangen som sist gang, men det er en del tyngre denne gangen.[:)]

nå er jeg nygravid da, så foreløpig syns jeg ikke det går fort.. eller litt kanskje, er 3 uker siden jeg testa positivt nå.. men denne gangen er kvalmen verre og formen generellt er mye dårligere enn sist. 

synes 2 gang gikk myye kjappere selv om det var mye tyngre.....

Første gangen gikk jeg gravid like lenge som elefanten[:'(]

Denne gangen flyr tiden, hjelper å ha en liten rakker ja[:D]

Dette svangerskapet går fort,men fyy så mye mer slitsomt det er,når jeg gikk med nr 1 hadde jeg kunn meg selv og tenke på kunne sove når jeg ville,hadde ingen svangerskapsplager mennå har jeg en unge i trassalderen (3 år),jobbet fram til nå ( i en veldig stressende jobb),bekkenløsning,ødem og humørsvingninger fra hel....[:'(] 
Meen nå har jeg endelig blitt sykemeldt,så håper på at de siste ukene blir bedre[;)]

Back
Topp