2.gangs og mage..

Pink

Elsker forumet
Sommerfuglene
Desemberlykke 2018
Dere som har barn fra før, fikk dere mage mye tidligere andre gangen?
Har en på to, når jeg var gravid med han brukte jeg vanlige klær og magen kom ikke før jeg var halvveis omtrent. NÅ derimot er jeg 9 uker i morgen, og kan ikke bruke de vanlige trange jeansene mine uten å få skikkelig vondt og buksemerker på hele underkroppen omtrent. Ser magen tydelig allerede, blir helt stresset av å prøve å skjule den på jobb og ute.. :bored:
 
Hei Pink! Her er det helt likt! Her er det strikk i buksa og kjoler det går i. Så på bilder av meg selv da jeg var 17 uker med forje mann og nå er jeg allerede like stor... jeg har forsåvidt litt mer på magen fra før denne gangen men fytti[emoji23] Det er en sikkelig gravid kul nå!

Hvordan gikk ultralyd for deg den 15 forresten? [emoji4]
 
Hei Pink! Her er det helt likt! Her er det strikk i buksa og kjoler det går i. Så på bilder av meg selv da jeg var 17 uker med forje mann og nå er jeg allerede like stor... jeg har forsåvidt litt mer på magen fra før denne gangen men fytti[emoji23] Det er en sikkelig gravid kul nå!

Hvordan gikk ultralyd for deg den 15 forresten? [emoji4]
«Godt» å høre, må ut på shopping og ordne meg noe mer behagelige klær snart :) strikk er nok tingen fremover ja! Prøvde gravidbuksene mine, men de er så varme med det stoffet over magen :bored:
Ultralyd gikk supert, så hjertet med en gang - og lille bønna var så stor som den skulle :) skal på privat ul i uke 12-13 og, betryggende å se liv der inne :)
 
Jeg er i uke 9 og ser en ørliten kul, tror den er litt større enn med nr 1 :) men i uke 8 var jeg derimlt så oppblåst at jeg så 7 mnd gravid ut..
 
«Godt» å høre, må ut på shopping og ordne meg noe mer behagelige klær snart :) strikk er nok tingen fremover ja! Prøvde gravidbuksene mine, men de er så varme med det stoffet over magen :bored:
Ultralyd gikk supert, så hjertet med en gang - og lille bønna var så stor som den skulle :) skal på privat ul i uke 12-13 og, betryggende å se liv der inne :)

Jeg har sett litt igjennom gravid buksene på hm på nett, så jeg må få kjøpt noen snart.. tror ikke jeg kommer til å kjøpe så mye gravid tøy, men noe basic som bukser må jeg ha:)

Så kos! Det er så deilig å få den bekreftelsen:)
 
Jeg tror ikke min er så mye større enn sist. Dvs jeg har ikke mistet hele magen siden forrige fødsel, men føler ikke den har vokst noe særlig selv om jeg er 12+5.
 
Jeg har ei på snart 2 år og er i uke 11+6 nå, og magen syns skikkelig! Føler alle ser det. Sist fikk jeg ikke antydning til mage før uke 20 eller noe. Har noen kg ekstra fra før denne gangen, men uansett o_O
 
Jeg ble fort stor med førstemann.... og jeg er superstor med nr 2... folk tror det ikke er lenge igjen :nailbiting:
 
Er 9 uker i morgen, men vises ikke i det heletatt. Begynte å vises såvidt når jeg var nesten 22 fullgåtte uker sist. Altså, sånn at jeg selv klarte å se en klump nedert. Vistes ikke utenpå klær før uke 24
 
Jeg er 9+2 i dag og jeg har en tydelig kul nederst på magen. Å bukser er noe dritt :hilarious: alt er ubehagelig og ekkelt. Antydning til press over magen gjør meg kvalm og uvell.. så vurderer allerede å ta i bruk gravidbuksene igjen, mye tidligere enn sist..
 
2 gangs gravid her og og jeg er stor! ser ut som 4-5 mnd på vei[emoji44] hadde og noen ekstra kiloer, men jammen kom magen fort .. kom for fullt i uke 10. Nå er jeg i uke 12
 
Det samme her. Jeg er i uke 11+ 3, og magen har fått kul, har allerede kjøpt bukse i en størrelse større en vanlig. Liker best kjoler nå for tiden når det er så varmt☀️☀️
Sist gang fikk jeg ikke mage før uke 18 tror jeg..
 
Begynner å merke tendensen... er bare 9+2 men buksene strammer fælt og jeg føler at jeg er skikkelig feit. Mye oppblåst i tillegg sååå...
 
Jeg har fått myyye tidligere mage denne gangen enn sist!
 
Jeg er også andregangs men her er det ikke antydning til mage end :laughing002
 
Jeg er også andregangs. I uke 10 nå, og føler jeg eser ut. Mye luft om kvelden, så da er det ekstra vanskelig å skjule det. Ønsker ikke å fortelle ennå, da jeg har opplevd å miste i uke 12. Sliter på jobb, og føler meg avslørt hele tiden. Bruker kjoler, og har måtte dra frem et par gravidbukser. Hvordan skal dette gå...Håper i det lengste at det bare er luft og at det vil forsvinne, men "frykter" det er magen som er på vei. Jeg har noen kilo til overs, så kan håpe folk bare tror jeg er tjukk.
 
Hei! Jeg er 2 grangs gravid og kjenner også på at buksene mine e er trange! Så her går det i kjoler nå som det er så deilig vær:)
 
Er andregangs. Har mye luft og er kvalm, føler meg skikkelig feit. Har noen få kg ekstra fra forrige, men ingen gravidmage enda. Er ca 10 uker:happy:
 
Back
Topp