2 for 1

Kløpulver

Forelsket i forumet
Tilbudet på rema skal det være for bestandig eller???
 
Tror det!! Jeg har alltid sagt at Rema burde ha bleieavtale, og jaggu sparker de til med en bleieavtale som får alle andre til å virke helt bak mål. [:D]
 
koss bli deinn prisn i forhold te sånne storpakka på kiwi egentli?
 
ORIGINAL: tuppa86

koss bli deinn prisn i forhold te sånne storpakka på kiwi egentli?

 
Det blir vel samme. Bortsett fra at dette ikke er tidsbegrenset og gjelder alle Liberobleier, ikke bare tapebleiene som er nå.
 
ORIGINAL: Labambie

ORIGINAL: tuppa86

koss bli deinn prisn i forhold te sånne storpakka på kiwi egentli?


Det blir vel samme. Bortsett fra at dette ikke er tidsbegrenset og gjelder alle Liberobleier, ikke bare tapebleiene som er nå.


wuhuuu[:)] Va d æ innbilt mæ sjø... GENIALT DA!!
 
ORIGINAL: Marinah

jeg som trodde det var bare en periode[8D][8D]


[8D]
Korr my vart d hamstra da?[8D]
 
ORIGINAL: tuppa86

ORIGINAL: Marinah

jeg som trodde det var bare en periode[8D][8D]


[8D]
Korr my vart d hamstra da?[8D]


kjøpte 6 pakker[8D]
 
*Lurer på om jeg bare burde hamstre litt, sånn just in case det tar slutt*
Hmmmm...
 
Når KIWI slutter med sine bigboxer som de har nå så sliter de jo litt i forhold til Kiwi.
Jeg synes de boksene på Kiwi er greie nok, men når jenta mi bruker 6 bleier synes jeg up&go er bedre bleier så ble veldig happy da jeg oppdaget dette i går[:)]

Blir spennende å se krigene som kanskje blir nå med alle disse bleieavtalene[:)]
 
i love rema for øyeblikket[:D]
 
Back
Topp