2 dager

Mzsugar

Betatt av forumet
har test dag om 2 dager, men hvis æ ikke klare å vent å tar testen i mårra, alså 1 dag for tidlig, og hvis den e negativ, ka e sjangsen for at den blir positive på testdagen`? d klør sånn i fingran :smiley-ashamed005 :smiley-ashamed008

Hvor stor prosentsjanse det er for pos test på selve testdagen fremfor dagen før aner jeg ikke, men jeg må nok si at jeg tipper sjansen er relativt liten. De fleste jeg kjenner har testet positivt opptil flere dager før IKM, men selvsagt, det finnes jo unntak. Lykke til med testingen, enten det blir i morgen eller på IKM. Håper du fortsetter trenden med positiv test nå som det kanskje omsider har snudd her inne igjen! Var altfor mange negative tester her i en lang periode.

TR kom i dag :(

Nei,nei :( nei og nei :( Det var veldig trist, Mzsugar... Føler sånn med deg! :hug003 Klem til deg!
Ta ekstra godt vare på deg selv nå!

Æsj, så utrolig kjedelig!!!

Uff, så ikke denne oppdateringen før nå. Så trist med mensen :(. Ta godt vare på deg selv og se fremover mot nye muligheter. Vet det ikke er lett, men det er det eneste som hjelper!

takk takk, fikk beskjed at d va mest sansynelig på grunn av vekta, så må ned 7 kg før vi kan prøv på nytt

Back
Topp