B
*BV addict*
Guest
nå håper jeg det kommer en positiv oppdatering snart.. begynner bli bekymret, og tenker masse på deg :/Trollungen min skrev:
sign
Sign !!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
nå håper jeg det kommer en positiv oppdatering snart.. begynner bli bekymret, og tenker masse på deg :/Trollungen min skrev:
sign
*BV addict* skrev:nå håper jeg det kommer en positiv oppdatering snart.. begynner bli bekymret, og tenker masse på deg :/Trollungen min skrev:
sign
Sign !!
Håper alt er bra med deg og babyen.Tanntrollet09 skrev:
Oppdater når du får det til, er du snill :)
mirakelmagen skrev:*BV addict* skrev:nå håper jeg det kommer en positiv oppdatering snart.. begynner bli bekymret, og tenker masse på deg :/Trollungen min skrev:
sign
Sign !!
Nozy Rosie skrev:Håper alt er bra med deg og babyen.Tanntrollet09 skrev:
Oppdater når du får det til, er du snill :)
Sign!
Ser ut som om klokkeslettet viser når siste innlegget i tråden ble skrevet.Keffår står d i hovedinlegget at d e endra i dag kl 06.00?*Tullingen* skrev:
ser ingen endringer eg....
Håpe og d komme ein oppdatering snart
krysse fingrane for at alt e bra :)
Qualitas skrev:ikke hørt noe enda???? :-/ Vi får vel ikke sjekket om hun har vært på heller? nysgjerrig jeg! håper alt er bra!!!Pontus skrev:
Sist innom 22.04.... får håpe hun har født og at alt er bra!
Satser på det ja :)
Ingen som er sladrevennen hennes da?
Venter i spenning på oppdatering.Vestlandstaus skrev:
Håper alt er bra!
<3 <3 <3 <3 skrev:Qualitas skrev:ikke hørt noe enda???? :-/ Vi får vel ikke sjekket om hun har vært på heller? nysgjerrig jeg! håper alt er bra!!!Pontus skrev:
Sist innom 22.04.... får håpe hun har født og at alt er bra!
Satser på det ja :)
Ingen som er sladrevennen hennes da?