2 dager på overtid og ingen bevegelse.

Vinaja

Blir kjent med forumet
Hei !

Nå er jeg 2 dager på ovetid. Og i går blei det helt stille i magen og i dag har det vært helt stille. Jeg har prøvd og dytte i magen men ingen respons. er det vanlig at babyen blir rolig før fødsel ? 

etter uke 28 skal man kjenne liv hver dag!
drikk noe kaldt, innta sukker og gjerne koffein og se om det skjer noe. ta kontakt med føden dersom du enda ikke kjenner noe liv!

Ta kontakt med føden! Asap!

Har prøvd og drikke Kald brus og spist mat. Har hatt en veldig aktiv unge og så pang helt stille ?? tror jeg skal ringe føden

Ring føden!

Det hadde jeg gjort!

Vinaja skrev:
Har prøvd og drikke Kald brus og spist mat. Har hatt en veldig aktiv unge og så pang helt stille ?? tror jeg skal ringe føden

RING FØDEN!!!!!!!!!!!!!!

Vinaja skrev:

Ja, ring føden med en gang; mye bedre med en ekstra sjekk enn å sitte å angre i ettertid...
Lykke til! HÅper vi får oppdatering!

ring føden nå ja! håper det bare er dårlig plass inni der ! 
lykke til !

husk oppdatering!

sånn ble snuppa mi siste dagen før vannet gikk på natta.
ring føden du :)

og dere andre - ikke stress ho så opp da, det holder med 1 ! osv.

Huff da.. Som de andre sier.. Ring føden!!!! Forlang å få kommet på sjekk. Det skal ikke være helt stille.

da er det bare å ringe føden med en gang!! hadde jeg gjort for flere timer siden.... Lykke til,venter på oppdatering:)

vinglepia skrev:

og dere andre - ikke stress ho så opp da, det holder med 1 ! osv.

Tenkte litt sånn jeg også, men det kan da ikke sies for ofte. Det skal jo ikke være helt stille, om alle hadde sagt ta det rolig, det er nok ingenting, kan det jo gå riktig galt om det faktisk er noe, selvom det helt sikkert bare er babyen som ligger til lading før fødselen. For det tror jeg nok det er, men det er uansett bedre å ringe en gang for mye, enn en gang for lite.

da hadde jeg ikek sittet her på bv altså.. ring føden og dra inn på en sjekk! Ja, det er vanlig at det blir roligere, men helt stille skal det aldri bli!
lykke til!!

Serenity skrev:
ring føden nå ja! håper det bare er dårlig plass inni der ! 
lykke til !

husk oppdatering!

siljegulli skrev:
Ta kontakt med føden! Asap!

Ring føden du,for du skal kjenne bevegelse seøvom du er på overtid,lit hvertfall.

Slik hadde eg med første mann plutselig så vart det stilt men enda så gjekk eg 17dager over tiden og det ende opp med haste ks.

Vil ikkje skreme deg men du skal kjenne lit liv hvertfall kvar dag selvom du er på overtid,ønsker deg lykke til og håper vi for en oppdatering ettervert.

Ser du er pålogga nå... Hvordan går det med dere?

gir denne en liten dytt jeg...

har du snakket med føden? hva sa de?

Back
Topp