2 dager igjen...

Væren*85

Forelsket i forumet
til Lapraskopi i porsgrunn. Jeg gruuuer meg egentlig no helt j**** Men jeg satser å håper at en spire kanskje vil sette seg etter noen mnd nå.
 
En oppdatering vil komme etterhvert!
 
 
 
Krysser fingre for deg HvorErBabynMin håper det ikkje er så "skummelt" eller vondt som du trur, og at det innen kort tid vil sette seg en spire i magen din[:)] God klem!
 
Det går nok så bra så.. lett å si kanskje [:)] Men de er jo så flinke i porsgrunn, så du er i gode hender.
 
Du må jo få en solskinnshistorie å fortelle meg, slik at når det er min tur så ser jeg bare på din historie [;)]
 
You will do just fine [;)]
 
Ja tjhihi, solskinnhistorie SKAL jeg komme med!! For det minste jeg vil er å skremme noen! ...
Jeg må bare ta en dyyyyp pust å tenke positivt kjenner jeg. .  Jeg gjør jo dette for en god grunn tross alt!!
 
*sommerfugler i magen* [8|][X(][:D][&:]
 
1 dag igjen!!! [;)]
 
Jaa, men en ting som erkjipt er at jeg er forkjøla nå. .  og ringte dagenheten igår og om man får feber eller hoster opererer de visst ikke. . . DETTE KAN IKKE GÅ DUKKEN NÅ SOM D BARE ER EN DAG IGJEN...:
 
Nei nei nei!! Du kan da ikke være forkjøla?! Neida.. det går over [;)] Å joda, du er ikke forkjøla!
 
Krysser fingrene for at det bare er kroppen som tuller med deg [;)]
 
uff ja det kan du si. . . men jeg ER forkjøla. .  tro det eller ei. Ringte dagenheten IGJEN og hun sa jeg skulle se det an imorgen også, og at det de likte minst var sår hals og hoste. . . jeg må værtfall ikke bli værre. . For jeg TROR om jeg er som jeg er nå, blir jeg operert.
 
 
Uffda.. så kjedelig [:@] Men får håpe du ikke blir noe verre iallefall. Krysser fingrene for at lap'n blir gjennomført imorgen og at formen din er bedre [;)]
 
Lykke til i morgen. Håper du holder deg frisk nok til at de gjennomfører. [;)]
 
Lykke til fra meg også[:)] krysser alle mine fingre og tær for at du ikke blir verre[:D]
 
Takk så mye jenter. her sitter jeg tipåhalvsyv og er ferdig "stelt" IKKE får jeg lov til å spise,drikke, sminke meg, eller noe. . . Jeg kjenner magen kunne trengt litt mat,men. . .
hoj hoj, hvordan vil det gå tro. . . ???
 
gruer meg litt ja.. . .
 
Sender en oppdatering ettersom jeg er i form ect....
 
ha en fin dag dere [:)]
 
Skal tenke på deg i dag, dette går så fint at. Spendt på å høre oppdatering senere. [;)]
 
Oi.. da er du klar for lap'n du da. Det går sikkert kjempe bra [;)]
 
Krysser alt for at formen din er tipp topp etter operasjonen!
 
Gleder meg til å høre oppdateringen.
 
jah, da var jeg hjemme igjen. . . . . ikke fordi operasjonen er over, MEN FORDI JEG IKKE BLEI OPERERT!!!
 
Av helsemessige årsaker så ville ikke anestesilegen gjennomføre den idag[:(][:(][:(]
 
Jeg skjønner det`a siden jeg hoster litt å er tett. .  MEN NÅ SOM JEG HADDE GÅTT SÅÅÅ LENGE!
 
Nå må jeg bare vente på NYTT brev i posten for en NY time og jeg må bare bli FRISK!!
 
 
 
uff da, det var kjipt[:(] Får satse på at du får time raskt igjen så dere snart er igang.

Sender deg en go' klem jeg
 
Uff da.... [:(] Dumme bakterier som har satt seg i kroppen din nå!
 
Men det tar vel ikke så lang tid før du får ny time?
 
Å nei, så dumt HvorErBabynMin..[&o] trasige greier, spesielt når du har ventet og gruet og motet deg opp så lenge på forhånd.. Håper at det går KJAPT å få nytt brev om ny time i posten!
 
Nåååå dere er hærlige syns jeg [:)]
 
Det er DRIT KJIPT som du sier miss når jeg nå har mannet meg opp til det her å liksom " i go for it" så må jeg bare snu i døra å reise hjem igjen!!  Jeg syns det er bra og at de var sikre å ikke tok noen sjanser, det gjorde faktisk at jeg vil stole på de når jeg kommer dit neste gang.
Og Lille Mille, de virker VELDIG hyggelige der. Blide, og sier gode ting og tilbyr kaffe/saft ect så jeg TROR ikke jeg gruer meg SÅ til neste gang. . . Selv nå var jeg på en lyn visitt!
Jeg kommer med oppdatering så fort jeg får brev i postkasse,hvilket jeg håååper skjer denne uka(de burde ikke være treige her asså)!!!
 
[&o][&o]
 
Bra å høre at de er hyggelige [:D] Det hjelper å vite.. men er fremdeles skremmende syns jeg.
 
Du skal få brev om ny time denne uken.. det bestemmer jeg! Hvis ikke blir det bank å få [;)] Hihihi...
 
Back
Topp