2 dager igjen..

Gjørdis

Glad i forumet
Til jeg er ruger[:)]

Denne gangen gleder jeg enormt til å bli ruger, føler på meg at det er vår tur å få  en positiv test nå  Sjøl om det fortsatt er masse som kan gå galt, at eggene ikke tåler tiningen eller at jeg får en negativ test nå også, så er jeg veldig positivt innstillt nå. For denne gangen SKAL det gå bra

Flott at du har en positiv innstilling! Dette går nok veien skal du se[:D]

håper virkelig at du lykkes her nå ja[:)][:)]
hihi[:)]

Kjempe flott innstilling[:D][:D][:D]

No ska da gå veien skal du sjå[:)] Kor mange egg har du på frys? Blir det muligens to inn?

Har fire egg på to strå. I utgangspunktet blir det satt inn ett egg, men viss to tåler tiningen så regner jeg med at begge blir satt inn[:)]

Lykke til! Blir spennende fremover nå. Håper virkelig du får en positiv test denne gang

Jeg er i Tromsø et par timer på fredag, jeg også [;)] Skal til Bergen, så kommer til å være på Langnes da. Kanskje jeg tar bussen inn til Jekta og spiser en BigBite-lunsj.

ORIGINAL: babyT

Lykke til! Blir spennende fremover nå. Håper virkelig du får en positiv test denne gang

Jeg er i Tromsø et par timer på fredag, jeg også [;)] Skal til Bergen, så kommer til å være på Langnes da. Kanskje jeg tar bussen inn til Jekta og spiser en BigBite-lunsj.

Nårtid på fredag er du i Tromsø?
Jeg har time 10.30, og flyet hjem går 15.30, så jeg har noen timer å slå ihjel[:)]

Ja Gjørdis denne gangen skal det gå bra!!!![:)]

Masse masse lykke til[;)]

ORIGINAL: Gjørdis

Jeg har time 10.30, og flyet hjem går 15.30, så jeg har noen timer å slå ihjel[:)]

Lander litt før kl 08 og neste fly går 10.35. Går jo buss fra Jekta til sykehuset, så om du vil kunne vi jo møtes der før du må dra til sykehuset og jeg tilbake til Langnes. Blir jo tidlig da...

ORIGINAL: Gjørdis

Lander litt før kl 08 og neste fly går 10.35. Går jo buss fra Jekta til sykehuset, så om du vil kunne vi jo møtes der før du må dra til sykehuset og jeg tilbake til Langnes. Blir jo tidlig da...

Ja det var jo litt tidlig da[:)] Men vi kan jo snakkes på sms etterhvert? Jeg drar til Tromsø i morgen kveld.

Vi kan snakkes på SMS. ja. Skjønner godt om du ikke orker stå opp tidlig og dra til Jekta før innsettinga.

God tur til Tromsø imorgen, og lykke til på fredag, uansett om vi sees eller ei [;)]

Vi kan snakkes på SMS. ja. Skjønner godt om du ikke orker stå opp tidlig og dra til Jekta før innsettinga.

God tur til Tromsø imorgen, og lykke til på fredag, uansett om vi sees eller ei [;)]

Takk takk. Du får ha god tur til Bergen viss vi ikke sees på Fredag[:)]

ORIGINAL: Ivara

Så flott at  du har en positiv innstilling [:)]

Lykke til med innsett på fredag. Spennende!

Back
Topp