2 dager igjen...

niña

Forelsket i forumet
Da nermer d seg med stormskritt. Om 2 dager er tvillingene her!![:D] Må bare få ut litt spenning, ingen vet om at de kommer da, for vi vil overraske alle istede, ååååå er så spent!!![:)]

Så sinnsykt morsomt!!!   Og så heldig dere er som vet når de kommer[:)][:)]  Lykke til!  Få høre hvordan det står til senere da[;)]

Åh så gøy da, kan godt tenke meg at du er spent ja[:)]
Bare to dager[:)]

Lykke til!!

Spennende!! Gøy at dere har klart å holde det hemmelig da. Tviler på at jeg hadde klart det[;)]

tusen takk alle sammen, skal oppdatere dere senere. Dato for KS fikk vi vite for en uke siden, med så kort tid har vi greid å holde det hemmelig!![:)]

Næææmen gurimalla allerede [:D] Blir du satt i gang eller KS?

ORIGINAL: niña

Da nermer d seg med stormskritt. Om 2 dager er tvillingene her!![:D] Må bare få ut litt spenning, ingen vet om at de kommer da, for vi vil overraske alle istede, ååååå er så spent!!![:)]

jeg må ta KS, pga leie. første i sete og andre i tverr... så da ble avgjørelsen ganske enkel..

Å det blir så spennende ! Lykke ,lykke til ! Gleder meg til bilder av de søte små ![:D]

Åh gleder meg til å oppdatere fødselstråden om 2 dager!!!

Masse lykke til

Oi, så utrolig gøy!!! Gleder meg på deres vegne[:D] Jeg hadde ALDRI klart å holde det hemmelig så lenge... spennende!

MASSE MASSE LYKKE TIL!!! Så moro da, skulle ønske det var meg...:) åå ventetiden virker så uendelig lang nå!! 4 uker igjen....

ORIGINAL: Tove_84

Åh så gøy da, kan godt tenke meg at du er spent ja[:)]
Bare to dager[:)]

Lykke til!!

signerer

Lykke til heldiggrisen!!!! Så kjekt for deg[:)] Skal tenke på deg...

ORIGINAL: Pivi

Så sinnsykt morsomt!!!   Og så heldig dere er som vet når de kommer[:)][:)]  Lykke til!  Få høre hvordan det står til senere da[;)]

Signerer!! [:D]
Må innrømme at jeg er litt missunnelig på deg som snart får treffe dem!![;)]

ORIGINAL: tinejento

Signerer!! [:D]
Må innrømme at jeg er litt missunnelig på deg som snart får treffe dem!![;)]

Samma her!!! Heldig du er!! Sender deg mange lykeønskninger!![:)][:)]

å hvor heldig du er..lykke till..gleder meg til det blir min tur til å si at d er 2 dager igjen...

Ja, nå er det ikke lenge igjen [;)]
men du har gått lenge til å være gravid med tvillinger da [8|]
uansett lykke til så masse! gleder meg til oppdateringer fra deg etter guttene har kommet ut ..

sign

Lykke til om 2 dager[:)] Klarte ikke å holde datoen hemmelig for mine nærmeste jeg, men jeg fikk vite datoen den 27 mars, og 9 mai har jeg gutten min i armene[:)] 

Åååå...for en herlig følelse det må være, spennende å gå sånn da, men tiden går vel helt utrolig sakte kan jeg tenke meg? hehe[:D]

Gleder meg til å høre hvordan det går med dere, hold oss oppdatert assa [:D] og bilder er et must...gleder oss med deg[:D]

Back
Topp