2 cm åpning

annlo

Andre møte med forumet
Hei!

Mandag ettermiddag ble jeg lagt inn på KK i Bergen etter jeg hadde hatt vondt i ryggen hele natten. Det viste seg at fødselen var i gang.
Da jeg kom opp hadde jeg skikkelige rier og fikk beskjed om at nå var babyen vår på vei!
Plutselig midt på natten stoppet alt opp når jeg hadde 2 cm åpning. De bestemte seg for å flytte meg fra føden til observasjonsposten for gravide. Tirsdag morgen var alt lukker igjen, men de bestemte seg for å holde meg litt til, siden det var tidlig(uke 33+4) da det hele startet... Natt til onsdag fikk jeg igjen rier og veldig vondt i ryggen, da jeg var på ny undersøkelse på onsdagen hadde jeg igjen 2 cm åpning.. denne dagen gikk jeg med rier innimellom som plutselig ga seg på kvelden.
Jeg ble undersøkt i dag tidlig og hadde fortsatt 2 cm åpning, i tillegg til at hode er langt nede. Jeg ble sendt hjem fordi jeg ikke hadde hatt rier siden igår.

Er det noen som har gått med åpning før? å vet evt hvor lenge man kan gå med det?
Har veldig vondt i korsryggen og har litt "mensenmurring-vondt" i magen.

Håååper på svar!!!

med førstemann gikk jeg med 3 cm åpning i ca tre uker. fødte 5,5 uke for tidlig....

Jeg ble lagt inn på føden i romjula 08 med premature rier (termin 17/2).
De klarte å stoppe det, men jeg gikk med 3 cm åpning fram til jeg fødte, 9/2.

Vet om ei som fikk i høst..
Hun gikk med 4-5cm åpning i mange uker..

mamma gikk med flere cm i mange uker på noen av oss ungene:/
håpe du får holdt knøttet inne noen uker til!!
og lykke til når det først skjer[:)]

gikk med 3 cm åpning i 8 dager med nr 1,og kom aldri lenger heller....

Lykke til [:D]

jeg gikk med 2 cm åpning fra uke 36 til uke 42 hadde murringer i ryggen og magen hele tiden og var flere ganger inne på føden pga rier men skjedde aldri noe før 14 dager på overtid

Med førstemann gikk jeg med 3 cm åpning i 3 uker.
Fødte 6 dager før termin

Gikk med 4 cm en uke før minstemann kom[:)]

ORIGINAL: annlo

har ikke termin før 29.01.2011...

Det er jo en kjempefin dato [:D] Min bursdag [:D]

Men du kan gå lenge med 2 cm åpning [:)] Gikk med det selv i flere uker... Håper den holder seg inne litt lengre allefall [:)]

ORIGINAL: annlo

har ikke termin før 29.01.2011...

Det er jo en kjempefin dato [:D] Min bursdag [:D]

Men du kan gå lenge med 2 cm åpning [:)] Gikk med det selv i flere uker... Håper den holder seg inne litt lengre allefall [:)]

du får bare prøve å holde deg mest mulig i ro, og unngå å provosere frem at du går i fødsel.
Babyen din har godt av å være en stund lengre i magen.
Jeg gikk i mange uker med 2 cm åpning på eldste gutten.

Back
Topp