2 barn

Alvepike

Elsker forumet
Dere med 2 barn, hvordan var det å få nr 2 sammenlignet med nr1 ??
Er litt smånervøs, husker bare hvor stressa vi var når vi fikk nr 1 he h e

Det gikk mye bedre enn eg hadde trodd og forventet. Eneste vi sleit med var kolikk,men det ordnet seg fort med kiropraktoremoticon

Vi fikk nr to når største var 4 1/2 år. Har gått over all forventning egentlig, er mer spent på om det blir kaos nå som vi venter nr tre...hehe:-) Bare vær bevisste på å gi største masse oppmerksomhet og litt alenetid med både mamma og pappa innimellom, inkluder i stell og det som har med babyen å gjøre:-) går nok kjempefint skal du se:-)

Takk for fine og ikke minst beroligene svar emoticon
Og du  som skal få nr 3, en er som ingen to er som ti og resten merker du ikke he heemoticon

Synes alt liksom gikk så mye "lettere" med nr. 2.. Men samtidig er det jo sånn at nr 1 er det største ekperimentet, fra 0 til 1 er mest utfordrende.. på godt og litt vondt, hihi.. Men jeg er spennt på nr 3, da har vi liksom "en forelder for lite"... hehe..

Overgangen fra 1 til 2 gikk kjempe fint. Hadde en annen ro med nr 2. Litt verre med nr 3. Førstemann hva knapt blitt 4 da så alle trengte litt hjelp

å nå ble jeg glad for å lese dette innlegget!:) venter nr to her, og den eldste vil være 2år da.. så er veldig spent på hvordan dette vil gå:)

Back
Topp