2.advent

snart3barnsmor16

Gift med forumet
ImageUploadedByBV Forum1449435901.662359.jpg

Så var denne søndagen snart over.. 2 1/2 uke til julaften å da har det begynt å komme babyer på forumet vårt <3 spennende :D
 
Lysene tenner vi til hvert måltid på søndagene, så de har brent tre ganger i dag, og er fint litt kortere enn de andre. (Jeg vurderer absolutt heller sånne halvtykke kubbelys neste år, disse renner og er ikke koselige i det hele tatt, men jeg SKAL ha lilla da)

Men ja tenk,,,, ikke lenge til babyene begynner å komme nå. Kjenner stadig på plagsomme kynnere, men hver gang de blir så hyppige og plagsomme at jeg bestemmer meg for å ta tiden mellom dem, så slutter de heldigvis igjen
 
Så fine lys:) Her er mine to tent, men et slukket pga veiken som drukna.. Hmm.

Ja, om ei ukes tid regnes vel ikke de med termin først i januar som premature heller. Så i teorien kan det komme januarbabyer ganske så snart!!
 
Lysene tenner vi til hvert måltid på søndagene, så de har brent tre ganger i dag, og er fint litt kortere enn de andre. (Jeg vurderer absolutt heller sånne halvtykke kubbelys neste år, disse renner og er ikke koselige i det hele tatt, men jeg SKAL ha lilla da)

Men ja tenk,,,, ikke lenge til babyene begynner å komme nå. Kjenner stadig på plagsomme kynnere, men hver gang de blir så hyppige og plagsomme at jeg bestemmer meg for å ta tiden mellom dem, så slutter de heldigvis igjen
Jeg har også sett på klokka noen ganger og prøvd å legge merke til når jeg kjenner noe litt "ekstra". Satser på å vente en stund til da! ;)

Herre min hatt, tenk at snart popper det fram babyer her! :D
 
De kubbelysene kan man brenne mye uten at det utgjør store forskjeller:p

Første planlagte er vel 22 desember og det er 16 dager til.. Shit.. Snart er vi nybakte mammar alle sammen <3
 
Kubbelys tenkte jeg da å tenne hver dag?

Vi har et lilla, tykt, kubbelys vi brenner de andre dagene i uka
 
Jeg tenner mine på søndager eller når vi spiser i spise stua. I uke dagene spiser vi oftest på kjøkken. Men kan fint tenne de hver dag tenker jeg :)
 
Vi har ikke spiseplass på kjøkkenet, så vi spiser alltid i stua
 
Back
Topp