2 årskontroll

Reinbue

Forumet er livet
Hei! Jeg vil bare se hvor mange av dere som har hørt fra helsestasjonen. Vi har nemlig ikke hørt noenting enda, og jeg lurer på om det er normalt

jeg har etterlyst den to ganger jeg var innom helsestajsonen... og fått beskjed om at inkallelse kommer.

ORIGINAL: TauZa

jeg har etterlyst den to ganger jeg var innom helsestajsonen... og fått beskjed om at inkallelse kommer.
men da har du måttet ta kontakt selv?

våres to års kontroll ble avtalt i mars når vi var på "velkomst" besøk på helsestasjonen[:)]. Kkoselig det :)

ORIGINAL: Reinbue

ORIGINAL: TauZa

men da har du måttet ta kontakt selv?

ja.. jeg har bare fått beskjed om at de har lister på slikt og at inkallelsen kommer.

Ikke hørt noe ennå, men har skjønt det sånn at det er normalt å få innkallelse noen mnd. etter 2 årsdagen..

Jeg mener at de burde hatt et system som sendte ut sånn gratulerer med 2-årsdagen mail,eller brev, og så ga de beskjed om at det snart var på tide med en kontroll til, og at den kom ca. da og da (og at man får innkallelse senere)
Jeg syns det er rart at man må gå å vente, å ikke vite om de husker på oss eller ikke engang. Vi MÅ liksom ringe selv.

Har vert. Men bare pga det kom en ledig time hos HS. Egentlig skulle jeg visst få time i november

vi har vært på kontroll.. men vi satt opp tid en gang jeg bare var innom[:D] men vet det er flere som venter lenge[>:]

jeg tipper at toårskontrollen blir rett før hun runder tre år[;)]

For å si det sånn; ine var på 5års kontroll en måned før hun fylte 6[>:][8D]

Det jeg syns er litt spesielt er at de ikke sier ifra. Samme for meg når han får kontroll, men når det kaller toårskontroll forventer jeg å få beskjed om ca når den blir

Vi har vært på kontroll[:)] Lillesnupp var 86 lang, og veide 12kg[;)]

vi har vært for mange mnd siden på helsestasjon men på sykehuset var vi nå i august...
men nå e rjo hun prematur

Back
Topp