2 års kontrollen.

Lene1986

Forumet er livet
Da var den overstått. Han har blitt 93,5 cm men bare 12,5 kg....
Så ganske så tynn. Så må følge litt med på hvor mye han spiser så
fikk vi komme tilbake å veie han hvis vi ville det.
Ellers var alt helt topp. Han snakkte ganske bra for å være to mente
hun. Han var ikke så veldig gald i legen men han fikk nå sett på
tennene og alt.
Så nå skal vi kose oss resten av dagen hjemme [:D]

min tass er bare 11.4 kg... tynning her og... tssst... ingenting å bekymre seg for... noen er tynne andre er tjukke...[;)] hehee....

ORIGINAL: Bebibooms

min tass er bare 11.4 kg... tynning her og... tssst... ingenting å bekymre seg for... noen er tynne andre er tjukke...[;)] hehee....
Hvor lang er din tass??
Var det at han var så lang og veide så liten hun stusset litt på.

Flott! [:D] Så lenge dere ikke frykter underernæring eller noe annet, så er vel gutten din perfekt? [:D]

ORIGINAL: Vand

Flott! [:D] Så lenge dere ikke frykter underernæring eller noe annet, så er vel gutten din perfekt? [:D]
Han spiser jo veldig lite for tida.men håper det tar seg opp.

ser nå at min lille premature jente tar igjen... elisabeth veier 13.
så lenge han er blid og fornøyd så er nok alt bare bra,,,
går jo opp og ned i spisnga.. vet alt om det

Så flott at alt var bra!!!

Håper han spiser mer etterhvert. Syns ikke han så for tynn ut på bilde da!![;)]

syntes ikke han så tynn ut på bhg bilde, helt passe[:)]
bra at alt så bra ut sånn ellers da[:)]

enig - han så så passe fin ut på bhg bildet[:)][:)][:)][:)] Men så kan det være annet å se han med klær på. Greit å få fulgt med selvom det ikke er noen krise akkurat nå, da vet dere iallefall at han kanskje ikke burde gått noe ned i vekt akkurat[&:][:)]

Men han har jo gått ned 3 eller var det 4 kurver på vekta på ett år...Låg over den tykkeste streken før å nå ligger han langt under... Men vi får håpe matlysta kommer tilbake igjen snart. 

ORIGINAL: Lene1986

Men han har jo gått ned 3 eller var det 4 kurver på vekta på ett år...Låg over den tykkeste streken før å nå ligger han langt under... Men vi får håpe matlysta kommer tilbake igjen snart. 

Å såpass! [&:]

Back
Topp