2 års bursdag

Bollemor

Elsker forumet
*MIA*
Har dere tenkt til å ha "venne bursdag" når de fyller 2 år [:)]
Vi har tenkt til å invitere 4 barn på Matheo sin alder, med foreldre selvsagt.
Men har ikke tenkt å mye på hvordan "programmet" skal være. Skal man feks ha leker eller er ikk edet nødvendig?
Noen som har lyst til å dele med meg hva dere har tenkt? [:D]

Jeg lurer på å invitere de som vi var i barselgruppe med, vi var 10 stk og etter at alle har begynnt å jobbe igjen er det vanskelig å holde kontakten, Hadde vært artig med et treff når barna har blitt så store[:)]

Skal be de barna Isak er mest sammen med, fra barnehagen og barselgruppa. Blir nok til at barna leker med lekene til Isak og spiser litt sammen med oss. Tror jeg skal sette frem litt ostepop og frukt [:)]

Synes det er for tidlig å ha barnebursdag, tenker å begynne når han blir 3 eller 4 år.

Har jo en liten fest i bhg + at vi har stor familiebursdag med begge slektene så feiring blir det uansett[:D]

Vi kommer til å ha barna til de nærmeste vennene våres på en liten bursdagsfest. Småen er veldig opptatt av bursdager for tiden, så da lager vi fest for han. kommer til å ha noe varm mat,(vet ikke helt enda pølser eller mini pizza eller noe) og så frukt tror jeg...

Vi skal ikke ha arnebursdag. De to eldste jentene mine har bursdag med en ukes mellomrom, og eldstemann skal ha to barnebursdager. Så blir det en felles fam bursdag for de så da tenker jeg vi er fornøyde jeg!

Vi inviterer 4 barn med foreldre på bursdag. Det holder synes vi! Og ikke noe organisert. Tror de ordner leken selv og at slikt blir mer aktuelt når de blir litt større.. [:D]

ORIGINAL: Freaky*Nurse

Synes det er for tidlig å ha barnebursdag, tenker å begynne når han blir 3 eller 4 år.

Har jo en liten fest i bhg + at vi har stor familiebursdag med begge slektene så feiring blir det uansett[:D]

Samme her

Blir nok ingen barne bursdag her heller, hun feirer hos meg (med familien min) på bursdagen, å så reiser hun til pappaen sin dagen etter og blir feira der.

Back
Topp